Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Lurer på hva dere som har baby på 4-5 mnd gjør,,,leker med barna?? Hva gjør dere liksom??
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Synger, lager rare fjes, lar han leke med fingrene mine, holder leker over og på siden etc for å fa han til å prøve å nå de, danser, snakker (mye :-)), kitler han etc etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå