Nummer tre <3 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 hvor mye penger pleier dere å legge i gave til samboer til 1. burdag 2. jul gir dere "mer" i bursdagsgave? vet jo at det er gaven i seg selv som teller, ikke summen og alt det der, men man blir jo litt revet med av kjøpepresset så svar ærlig...
DolphinGirl Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg føler kjøpepress fra mannen min, faktisk. Jeg legger i ca. 1000 i bursdagsgave, og det samme i julegave. Jeg mener det er altfor mye, men han mener vi skal kjøpe dyre gaver til hverandre. Jeg skjønner ikke helt hvorfor, for hvis han vil vise at han setter pris på meg, kan han heller ta oppvasken litt oftere he he :-D Så helt ærlig bruker jeg ca. 1000 kr på begge, men til jul skal jeg prøve å komme litt under det beløpet. Jeg vil jo ikke ruinere meg på én gave heller... Hvor mye legger du i da?
Truseprinsesse Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Huff. Her er det dyre bursdags og julegaver. 1500-3000 som regel. Men jeg skal si til kjæresten at sånt blir ikke aktuelt framover. Vil heller spare litt penger til babyen kommer!
Venter på 3_de spire Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Heisann!! Her er det ikke noen fast sum. Kjøper det vi vet den andre ønsker seg. I fjor kjøpte jeg ei bok til 300kr, på bursdagen var det klær for ca 1000. Synes ikke summen har noe å si, bare det er noe den andre blir glad for. Har heller ikke økonomi til de helt store presangene. Har hoppa over bursdagspresanger også vi, for heller å gå å kjøpe noe sammen som vi har lyst på. Har bursdag med to dagers mellomrom da.
Nummer tre <3 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 jeg syns det er litt vanskelig, for samboer bruker mye penger på mine gaver, men det er helt uten at han tenker noe over det, eller er bevisst på det.. litt anderledes med meg som ikke har like god råd, jeg tenker mer på hvor mye jeg skal "legge av" til gave liksom.. nå har jeg kjøpt en gave jeg vet han ønsker seg som lå på rundt 700,- og syns på en måte at det er nok..
meg83 Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Bruker 500-1000 på hver...synes absolutt ikke det er et mål å få det dyrest mulig...
EnLitenPrins Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Kommer helt ann på Julegaven til sambo i fjor kom på 700 kr Mens bursdagsgaven kom på 400...Varierer veldig Kommer helt ann på hva han øsnker seg Jeg har fått veldig varierendes gaver med ham...Til bursdagen min ifjor fikk jeg 3 LESTEPAR! da ble jeg fornerma da...Men så gjorde han det godt igjen med å kjøpe meg ett smykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå