krabbe Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Lillesnuppa på snart åtte måneder er veldig lite glad i grøt, men alt annet går helt fint.. Middag spiser hun full porsjon av, og smaker på det meste annet også hvis hun blir tilbudt det, men grøt er hun altså ikke glad i. Hva gjør jeg? Hvor mye brødskive tilsvarer en porsjon grøt, liksom? Hun spiser brød med pålegg, men ikke så mye hver gang, og jeg tviler egentlig på at det tilvarer et fullt grøtmåltid. Hun kan spise en full porsjon grøt innimellom, men det krever at vi treffer veldig nøyaktig på timingen mellom søvn og sult. Er hun litt for trøtt eller litt for sulten, evt ikke sulten nok, så vil hun ikke ha grøt. Noen som har tips? Vi har prøvd å blande ymse inn i grøten for at den skal smake bedre, men virker ikke som om noe hjelper noe særlig. Syns hun var flinkere til å spise grøt for et par mnd siden også..
April07November09 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 prøvd å blande banan eller fruktmos i? det hjelper med min lille:) spørs vel hvilket brød det er, bør sikkert ha i seg en og en halv/to skiver for at det skal være nok. men du merker vel når hun har fått nok,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå