bomper`n Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som har vært der allerede? vært innom Barnas Hus? er det vært ett besøk, mye spennende og se på?
Minnie Mom Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Var der igår sykt mye folk!! Lille naive meg ante ikke at det skulle være så mye folk, var jo flere hundre som sto i kø da det åpnet. Var på Barnas Hus og der var det mye fint, en del bra tilbud også. Ellers var det mange andre spennende butikker, men orket ikke kikke noe i dem, føltes som om jeg hadde løpt maraton da jeg var ferdig på Barnas Hus.. ) Absolutt verdt en tur, men kanskje greit å vente noen dager til det har roet seg...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 var der selv med ei venninne igår og det var syyyykt mye folk.. brukte en time på å komme oss over til barnas hus....og tilbake.. hehe... syntes det virket kjempe fint der, mange butikker jeg aldri hadde hørt om engang.. hehe' men som minni mom sier, ville kanskje ventet noen dager til det verste gir seg... stod i kø fra under tunnellen og opp til parkeringer
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Var der igår & super fornøyd med butikkene. Verre var det med alle folkene som var der ... gikk bare på toys r us & barnas hus så dro vi hjem igjen. Orket rett & slett ikke å gå i den massen med mennesker - hadde nok ventet litt til det roer seg litt
amy_de Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var der i dag. Har blitt helt enormt stort. Ikke mye folk idag, jeg var der i 10-11 tiden. Gode tillbud på barnas hus og mange spennende og annerledes butikker. Dessuten er jo den gamle delen helt folketom, så man kan rusle inn der og ta en pause
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå