Gå til innhold

Pupper


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Kanskje et rart spørsmål... Mine pupper har begynt å vokse, er 7+1. Det er bare det at den ene har vokst ganske mye, men den andre er nesten som før... det føles ganske rart, og jeg føler at det ser rart ut utenpå klærne... Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

begge mine har vokst, og e ganske så harde.. og til tider veldig vonde. Akkurat som æ får stukket nåler inn i de.. ikke behagelig, men hører nok med :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min påpekte i går at den som vanligvis er hakket større, nå er vesentlig større he he. De har vokst begge, men litt i utakt (6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mine har vokst like mye, men de er vonde! Føles også hos meg som om det blir stukket nåler inn i de, og de er harde. Spesielt når jeg har sittet eller ligget i samme stilling en stund og skal bevege med igjen.. au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har vokst likt men ganske mye..gått opp to str... er skikkelig ømme..verst når bh'n skal av om kvelden, da er det skikkelig ømt..

Internt i venninnne gjengen kaller vi oss medlemmer i hengpuppforeningen når man har fått barn og resultatet har blitt "tørrlagte"pupper som bare henger og slenger... Der må jeg nok melde meg ut,,for her er det ikke mye som henger lengre..kan ikke huske sist de var så faste..og vonde....hehe..c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...