Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hva dokumenterte dere inntekten deres med, når dere sendte inn papirene til nav? Lønnsslipp? Original eller kopi isåfall? Og må vi legge ved lønnsslipp både til mor og far?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Tror det lønner seg å sende inn lønnslipp om det siste året er det du har tjent mest. Kopi er sikkert ok. Om du har tjent mer før, lønner det seg å bruke selvangivelse for de siste tre år, da de regner ut fra snitt siste tre år. Må sende inn hans og, for han får penger ut fra sin lønn i sin pålagte del av permisjonen tror jeg....
li75**fødeklar Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Du trenger ikke dokumentere inntekten din, arbeidsgiver er pliktig til å sende inn inntekts og skatteopplysningsskjema som skal ligge til grunn for hvor mye du skal ha utbetalt i foreldrepenger. Det samme gjelder for far og hans arbeidsgiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå