Gå til innhold

hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

om en tante av ungene deres hadde glemt bursdagen til dine barn for andre gang...

hadde dere fortsatt gitt gave til barne hennes???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm....en barnslig del av meg ville nok ikke gitt gave til hennes barn..

men ville heller sagt det til henne,og latt henne vite du syns det var dårlig gjort og heller gitt barna hennes gave,hvorfor skal de "lide" for nor mora gjorde..

Skrevet

Kommer helt an på hvordan hun er som personen.

Har hun samvittighet så hadde jeg gitt gave til barna hennes så kunne hun kjent litt på den.

Har hun ikke samvittighet så hadde jeg gitt "F" . akkurat som hun sannsynligvis gjør!

Skrevet

Jeg hadde fortsatt gitt gave.

Er ikke ungens skyld at moren glemmer bursdager.

Skrevet

Hadde fortsatt å gi, ja... Kan ikke straffe barna...

Hvorfor spre dårlig karma?

Skrevet

jeg kommer til å fortsette å gi gave ja,,men må innrømme at det er litt sårt at hun glemmer oss.

Skrevet

Da ville jeg bare hintet rundt barnas bursdag ( dine ) at du skal kjøpe det og det til barna dine.. da kanskje hun kommer på det og kjøper en liten ting til de..=)

Men jeg ville så absolutt uansett kjøpt gave til de ja.. Ikke deres feil at moren deres er vimsete..=)

Skrevet

Hadde nok gitt gave til ungen hennes fordet ja,ikke deres skyld at mora enten er superglemsk eller ikke bryr seg......

Skrevet

syns du skal fortelle tanten til ungene dine at dette syns du faktisk er utrolig dårlig gjort,og det virker faktisk som om hun gjør det med vilje..hvordan kan hun glemme det 2 år på rad når barna hennes får gave av deg ?

nei ..uakseptabelt syns jeg..

Skrevet

Slutt med å gi gave til ungene hennes.. og når hun evt tar det opp kan du bare si

"å.. trodde vi ikke skulle gi gaver jeg siden ungene mine ikke får..."

Skrevet

Ville gitt til barna, er jo dine tanteunger og ikke deres feil hva mora glemmer. Men ville ikke kjøpt til henne tror jeg. Eller sagt det til henne, spørd om dere skulle slutte å gi gaver eller noe slikt..

Skrevet

Ja, det ville jeg gjort. Kan vel ikke straffe ungen for at moren er sløv?

Skrevet

Da hadde jeg spurt henne når det nærmer seg hennes barns fødselsdag; "hvordan er det, er det sånn at man ikke gir til tantebarna når de har fødselsdag?" Eller noe i den duren.

Men inviterer du til bursdagsfest, og så kommer de uten gave, eller? I såfall så er jo det litt rart, spør du meg

Skrevet

Ungene våre får aldri pakker hos ene tanta og onkelen sin, men vi har alltid gitt til deres barn for det.

Vet at endel av de andre søskene til min mann ikke gir dem pga dette, men vi har bestemt at vi vil gjerne gi pakker til våre tante/onkel unger selv om ikke våre får hos dem.

Skrevet

Jeg hadde bare konstatert at min søster eller svigerinne ikke var så god til å huske datoer og minnet henne på det neste år. I vår familie husker ingen datoer så her er det normal høfflighet å si ifra om fødselsdagen en uke i forveien eller noe sånt, gjerne samtidig som vi inviterer til selskap. Vi forventer for øvrig ikke gaver fra de som ikke komme i selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...