Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 som tørstedrikk?? vil ikke barna få vondt i magen når de går over til springvann igjen da?hvis man koker det blir jo alle bakterier drept, også de vi skal ha?
futte (tm) Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Barna får nok i seg nok bakterier uansett, tipper jeg. Fant 2-åringen i går med munnen full av sand fra sandkassa.
manonym Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Slutta å koke alt vann til gutten min da han var 3 måneder, og her har det gått veldig fint!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 hahahahahahahaha, mente dere som bor i Oslo pga forgiftet vann:-) men takk for svar søte damer:-)
manonym Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe, må si det da vet du! Når du må koke til deg selv så koker du vel til ungene dine også vel????
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 jo, men har kjøpt inn masse liter med imsdal som vi drikker! Tror vi bare drikker imsdal, og bruker kokt vann til mat og tannpuss mm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå