Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Formen er såder. Jeg er syk, tette bihuler, tett hals, tett mann, tett alt. Hehe Har spist frokost, og sitter nå og dasser, og ser på de flinke menna som fikser hage til oss Så alt i alt, bra form!
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 ehhe huff da..bihulene er dritt...får så vondt bakom øynene jeg ..
NoDoubt Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ehhhmmm... Jo, passe greit! Har nettopp vært hos kiropraktor. Fikk beskjed om at det ikke var så mye mer han kunne gjøre for meg. Er så betent i kroppen at han ikke kommer skikkelig til når han skal knekke meg opp:-( Så er ganske lei! Har hatt en vond kropp i 4 måneder nå. Er lei av å sitte i senga å sove:-( Så egentlig er vel alt med det "Normale". deg da?
snowstorm73 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 forkjølt. nese er tett og fryser. sitter under pledd på sofaen...
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 joda nå skal jeg skifte dritt bleia til marcus og så skal han sove...så da kan jeg endelig spise frokost..) gleder meg )
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 daaakar snowstorm!! sender over en kopp varm kakao!!!!!!
Turid Laila Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er trøtt som ei strømpe! Ellers er alt bra. Det var en liten en som fant ut at han ikke hadde lyst å sove så mye som vanlig i natt så... Og i dag skal vi til mine besteforeldre og spise hjemmelagde kjøttkaker nam nam
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2007 huff da :/ jaja,blir tidlig natt ikveld da kos dere:)
lenej :o) Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 så trøtt!!! forbanna tann som mini får. han va oppe fra 2 til 5 inatt!! å våkna igjen kl 9... arg!!!! vil sove!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå