Tommage♀♂ Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor er haugen med skittentøy like stor, kjøkkenet like rotete, hvor er kaken min? Hvorfor må JEG stå opp med barna, hvorfor er det ingen som har gratulert meg med dagen enda, og hvorfor ligger det ingen gaver og venter på meg i stua? Hvordan i huleste har det seg at jeg er enda et år nærmere 30, når jeg nettopp fyllte 20? *sukk* Noen som gidder å gratulere meg med dagen?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med dagen!! =) Jeg fylte 30 i april og fikk samme behandling da... :-/
Prish Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med dagen! Kom hit, så skal du få kake ;o)
nurkimagen.com Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 grattis me dagen, måtte den bli fin!!!!!!!!
mamman te Vetle og Alma Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med dagen den er din! Alle gamle alle unge har en dag som er sin... (Synger for full hals her, kan du høre meg?)
bambi på isen Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer såååååååååå mye med dagen!! Håper du får en fin dag, til tross for en treg start:-) Kos deg masse på dage, hilsner og gratulasjoner kommer nok snart, de er kanskje like treige som mine venner og famile:-) Mormor har forsatt ikke gratulert meg (og jeg hadde bursdag for 9 dager siden)
manonym Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med dagen! Skulle bakt kake til deg jeg;)
Tommage♀♂ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 Takk takk, nå ble dagen mye bedre=)
Mockanin Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med dagen. Masse bursdagsklemmer får du av meg. Sånn er det når vi mødre har bursdag gitt. Vi styrer og ordner gjerne til de andres bursdager og hva skjer når vi har bursdag? Jo, vi må fikse alt selv. Mannen min var så snill at han inviterte foreldrene sine og søsteren m/famile på bursdagen min UTEN å spørre meg først. Gjett hvem som måtte bake, rydde og styre og ståke?
Tommage♀♂ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2007 TYPISK mannfolk! Grrrrrrrrrrrrrrr........ Can't live with them, & can't live without them;)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulere så mye med dagen. :-) klem
snowstorm73 Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med dagen!!! (og ignorer skittentøy, rot og alt annet som irriterer. gå til kafe og nyt et kakestykke i stedet!)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med dagen- hadde du sagt fra tidligere så hadde jeg ordna huset ditt!!!!:-)og kjøpt inn gave...men sender en klem ihvertfall:-)
Mamman til kasper og Elise Skrevet 18. oktober 2007 #16 Skrevet 18. oktober 2007 Happi bursadg til deg. Håper den ender litt bedere enn den begynnte:)
engajente Skrevet 18. oktober 2007 #18 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer så masse med dagen, ble stort sett glemt jeg da, lå på barsel med lillegutt. Og jobben de har totalt oversett dagen! selv om det var rundt tall.... ble litt lei meg da jeg var på 60 årsdag for en annen på jobben forrige dagen og han fikk masse gaver (og han har jobbet der kortere enn meg) Så gå til streik! legg deg forann tv med noe godt å spise og drikke på!
Tommage♀♂ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. oktober 2007 Streik hørtes bra ut! Skal streike hele helgen tror jeg, hehe=)
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 18. oktober 2007 #20 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulere med dagen!! kos deg masse, kanskje du skulle ta deg en tur på et bakeri eller noe å kjøpe deg kake?? Får håpe dem kommer på bedre tanker iløpet av dagen!
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. oktober 2007 #22 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skal bake kake i morgen for mannen min har bursdag på lørdag. Det er mer enn nok kake til deg også!!!! Så du kan jo bare ta turen og få litt kake på etterskudd. Gratulerer med dagen!!!
ifie Skrevet 18. oktober 2007 #23 Skrevet 18. oktober 2007 HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR, JA DEG VIL VI GRATULERE! ALLE I RING OMKRING DEG VI STÅR OG SE, NÅ VIL VI MASJERE! BUKKE, NIKKE, NEIE, SNU OSS I RING, DANSE LITT FOR DEG MED HOPP OG SPRETT OG SRING. ØNSKER DEG AV HJERTET ALLE GODE TING OG SI OSS NÅ HVA VIL DU MEEERE. GRATULEEERE!!
Mona + kid Skrevet 18. oktober 2007 #24 Skrevet 18. oktober 2007 Klart jeg gidder! *** GRATULERER MED DAGEN ***
SaDa Skrevet 18. oktober 2007 #25 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med dagen!! Gubben her har bursdag i dag og i gave fikk han komme hjem fra jobb for å ta seg av gutta. Jeg er ikke i form. Ikke har han fått gave heller.. For den må han ta ut selv.. Skulle bake masse i dag jeg, men det går nok heller dårlig:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå