Gil Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hei, er det noen som vil dele sine erfaringer med å ha astma og hvilke plager dette gir både under og etter fødsel? (har ei venninne med ganske kraftig astma som er litt bekymret for denne tiden)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Det kunne jeg også ha trengt litt info om,da jeg har astma selv & går på medisiner hver dag(inhalasjon).Er det noen som vil dele med oss av egene erfaringer hadde det vært fint )
gla_mamma Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 jeg har astma og bruker vedlikeholdsbehandling hver dag (seretide) og jeg merket ikke noe til astmaen min
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har astma og har gått igjennom to svangerskap og fødsler uten problemer. Man skal være forsiktig med Bricanyl når det nærmer seg fødsel, for den er riehemmende! Ellers skal man ta så lite medisin som mulig når man er gravid. Har ikke så sterk astma, så jeg tok bare en dose forebyggende (symbicort) av og til.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 bruker selv symbicort innimellom, men ikke hver dag... selv om jeg har en ganske sterk astma er jeg nok ikke så flink til å ta medisiner som jeg burde... men under mitt første sv.skap og fødsel var det ikke noe annerledes fordi jeg hadde astma tror jeg.. klarte alt veldig fint.. men når jeg var på mitt største og mot slutten ble jeg veldig andpusten om jeg gikk tur f.eks.. men utenom dette gikk det veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå