Gå til innhold

Ønsk oss lykke til da! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev i går at vi hadde fått time til mini hos manuelterapaut neste fredag og i går ettermiddag ringte hun og sa hun hadde fått en avbestilling i dag, så da reiser vi om en halvtime! :-) Og jeg kan være med selv! Er veldig spent da på om det er Kiss eller ei, tror egentlig ikke det, men håper nesten det er det for da kan man gjøre noe i det minste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, lykke til! Håper det går bra :o)

Skrevet

masse lykke til,,,men kan jeg spørre om hva som feiler gutten din?eller det vet du jo ikke,men er han syk?

off,nei,dette høres klønete ut.

klart han er syk om du tar han med til lege.

 

 

sier bare lykke til jeg!!!

Skrevet

Takk for lykkeønskinger.

 

Nei han er ikke syk, manuelterapaut er en fysioterapaut som har videreutdannet seg (har mastergrad) og er speialister på endel ting, bl.a Kiss/Kidd. Kiss er en nakkestivhet som gir babyen/barnet plager. Gutter som veide over 4 kg ved fødsel og hadde en tøff fødsel/keisersnitt forløsning er ekstra utsatt. Vår gutt har en god del av symptomene på Kiss og han var også nesten 4,5 kg ved fødsel og ble født med armen inntil hode. Han har vært til kiropraktor 8(!!) ganger pga stadig nye låsninger i nakke og øvre del av ryggen, men han blir liksom bare ikke helt bra. I tillegg legger han svært lite på seg (bare 100 g fra 3 til 4 mnd, han er litt over 4 mnd nå) til tross for at jeg har mer enn nok melk og han drikker ofte fra meg. Det vi merker det mest på i hverdagen er at han bare vil ligge med hode en vei, rulle en vei, sutrer og gråter mye mer enn normalt og virker som om han har mye vondt, sover ekstremt urolig, våkner stort sett hver halvtime-time hele natten osv.

Skrevet

Ok. Syns du skreiv at du skulle reise om en halv time så tankte at du var tilbake.

 

Jeg kjenner mange Kiss barn. Viss det er noe "galt" med barnet så er kiss en grei diagnose å få. Da blir barnet friskt uten medisiner.

De kiss-kidd barna jeg kjenner har blitt veldig forandra og gode!

 

Lykke til da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...