mammantilverdensbestebarn Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 I påska skal vi til Tromsø med fly... gutten vår er da ca 15 mndr gammel, og trenger jo å sikres i bilen når vi kommer opp... men setet hans er jo for stort til å ta med på flyet... kan man leie sete der? Har jo ei lita jente da også, men hennes sete er jo lite nok til å ta med på flyet.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 vi har leid på reflexbutikk(sjarmtroll) du finner tlf nr hvis du går på reflex sine sider og søker på butikker
mammantilverdensbestebarn Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Tusen takk! Skal sjekke det ut. Er jo en stund til enda, men tenker allerede på alt som skal være med og alt som ikke kan taes med! Ikke bare bare å fly med to små....
CathrineM Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Reflex leier ut, men jeg ville ikke leid hos dem. Da jeg var gravid var jeg innom for å sjekke priser og stoler, og alle stolene lå slengt i en haug inne på et lagerrom. Jeg spurte en av de som jobber der om stolene ble regelmessig sjekket (ettersom det ikke så sånn ut...), og fikk til svar at det måtte de bare stole på at de som leide gjorde. Jeg syntes ikke dette var godt nok, og kommenterte at det tross alt var barnet mitt som skulle sitte i denne. Til det svarte hun at en eventuell ulykke ville bli en forsikringssak, og ikke deres problem...!! Ikke så smart svar til en høygravid dame, og lite tanke på barnas sikkerhet, altså!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Uff, det høres jo ikke bra ut da! har tenkt litt på det, er jo ikke sikkert den forrige som leide, sir ifra dersom de f.eks. har vært i en kollisjon :-/ blæ, no vil e ikke leie den mer!! Men..er jo litt dumt å kjøpe ny nå da, når ho e 7 kg. Da vare den vel ikke lenge før vi må over på nr2! Buhu:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå