Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 jenta vår på 7 måneder har bestemt seg for å begynne å våkne på natten igjen!!! Supert!!!! =) Til vanlig sover hun fra 19-06/07 uten å våkne. I natt våknet hun kl 23, kl 02, 03, 04, 05 og tilslutt kl 07! Vet at det er maaange som ammer som står opp omtrent hver time også og all respekt til dere! Men det ble en helt forferdelig forandring for oss, når vi er vandt med mange timer søvn. Er det noen her med samme opplevelse, eller eventuellt noen gode tips??? Vi har prøvd å gi mat når hun våkner - hun er ikke særlig intr i det, så hun er ikke sulten. Også startet vi med Dentinox (eller hva det heter) til å smøre på gommene i går, men det hjalp jo heller ikke :-/ *sååå trøtt!!!!*
Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Kanskje det blir med en dårlig natt bare : ) Vi kan jo ha en natt i ny og ne hvor vi også sover dårligere!!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 ja, det har jeg håpet på i ca 3 uker nå :-/ Men i natt var det ekstra ille, så DET satser jeg på at er ett engangstilfelle. Men de siste tre ukene har hun våknet 2 - 3 ganger på natten...
Turid Laila Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Hatt en lignende natt i natt vi og. Men han våknet ikke SÅ ofte da. Var derfor jeg lurte på hvor ofte deres mme barn spiser. for i går fikk har tre flasker bare og da våknet han masse på natta... Får ta en slakk dag hjemme i dag da Har ikke noen tips dessverre, for mini er jo ikke så stor ennå...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 Føler med deg HockeyMom! =) Og JAAA det blir en slakk dag hjemme. Mamma og Søster kommer straks så jeg skal sove sove sove! Blir digg. Kos deg i dag, og kanskje vi sees på treff snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå