Gå til innhold

Tenk, tenk, tenk.....................................................................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini sto ved siden av meg på kjøkkenet når jeg lagde mat i går.. Da ser han plutselig på meg.., prikker seg selv i pannen mens han sier.. Tenk, tenk, tenk... Jeg begynner og le ganske bra for jeg skjønte ikkke hvorfor denne vesle store gutten på snart 2 år står og prikker seg selv i pannen og ber meg tenke!??!?

Satte på playhouse disney nå mens vi har spist frokost.. Da kommer ole brom og mine venner et eller annet.. Og der sier de.. Tenk tenk tenk mens de prikker seg selv i pannen... Egentlig veldig glad for at han har det derfra .. he he he...;o

Men litt pinlig om han går bort til andre og ber de tenke flere ganger mens han prikker seg i pannen.. he he..;o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, måtte glise litt for meg selv her jeg sitter. De små har en tendens til å snappe opp ting her og der.

Eldste minn hadde en periode hvor han prikket seg i panna og sa tenk, tenk, tenk. Det var videoen med Ole Brum som var årsaken til dette også...

Skrevet

äkkurat som snuppa her i huset..fengende med ole brum...

...har du ett problem så tenk,tenk,tenk..undersøk å gjør,slik som supersnusern bør,bare tenk tenk tenk

eller noe i den duren..

Skrevet

Ja stemmer det.. den serien.. Finnes den på video og altså??? Hvor har dere kjøpt den?? =)

Skrevet

Men det er jo helt teit med Supersnuserne!

Datteren min elsker det, og hun er "Trina" hele tiden (mens lillebror er så heldig å få være Buster, hehe;))

Men NÅR ble det en TRINA I OLE BRUMM?????

Hva hendte med Kristoffer Robin? :-(

Skrevet

Ole Brom har vel utvidet vennekretsen da.. he he he... =)))

Skrevet

Huff ja, skal ikke se bort i fra at Trina og Kristoffer Robin blir kjærester også...............:-/

Og så plutselig reiser Ole Brumm på ferie med vennene sine, og de lager serien med ekte mennesker istedenfor tegnefilm, og så blir det ungdomsserie:-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...