Stratos med 3 barn Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Det sa de på tv2 nyhetene nå og jeg er SÅ ENIG!!!! Aldri følt meg som et mindre verdig menneske noen gang jeg som når jeg er i kontakt med sykehuset med stor mage og unge på vei ut! Håper det skjer noe nå da......!
snowstorm73 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 har ikke sett nyhetene. hva var det da?
Stratos med 3 barn Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Leter og leter etter link...... Vanskelig da gitt!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Er nok store mørketall også. Jeg var skikkelig misfornøyd med barselsoppholdet første gangen, men orket ikke klage...
Stratos med 3 barn Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 http://www.aftenposten.no/helse/article2054020.ece Om jeg har forstått det rett har tv2 laget et innslag på bakgrunn av dette i aftenposten.... Det fremgår visst (sa de) at 2 av 3 klager på fødselsomsorgen og at rutiner ikke blir fulgt, mor ikke blir hørt osv osv....
snowstorm73 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Huff, der var tragisk å lese. Som hun sier, tenk hvis det hadde vært en uerfaren lege som hadde ansvar for gjenoppliving.... Er glad igjen for at jeg tok ks, ikke en dans på roser heller, men sånt skjer da ikke.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Det er så utrolig tragisk når sånne ting skjer..og forferdelig for den som rammes. Selvfølgelig er det mye i den norske fødselsomsorgen som kan forbedres..men det er dumt å fokusere alt for mye på dette. Norge er uten tvil et av de landene i verden hvor det er tryggest å føde. Store overskrifter som dette gjør at mange må slite ekstra mye med fødselsangst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå