Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Husker sååå dårli, eller va det at pengene kom tidligere??
MrsReaff Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 pengene kommer tidligere ja.. os kommer den 12 tror jeg. også er det skattefritt!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 nja jeg har ikke os, men uføretrygd, så i julen betaler jeg bare halvskatt så er jo en bitteliten forskjell
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Åh...jeg håper det blir noe ekstra penge til desember, ellers kan jeg bare glemme å kjøpe julegave. Holder på å nedbetale noen regninger, som jeg forhåpenligvis blir ferdig med til neste mnd. Krysser alt det jeg kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå