silhah og emilie Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 jeg tok en kapsel i går som skulle hjelpe meg med å støte ut restene fra en SA jeg blødde en del i gå men plutselig var det slutt..kommer nesten ingenting jeg fikk med 2 kapsler og dette står på arket: de fleste vil ha kvittert graviditetsproduktene i løpet av 4-8 timer. dersom du ikke har kommet i gang, kan du sette en ny kapsel vaginalt etter 24-48 timer, uten at du trenger ny time hos oss. kan jeg bare ta den siste så jeg er sikker på at alt kommer ut? har lite lyst å komme til timen på mandag å få beskjed om at der fortsatt er igjen noe slik at jeg må utskrapning.. kunne ha ringt til dagpost men de er så sure og grinete så jeg hører med dere først...
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ville ringt dagpost uansett om de er grinete eller ei... =) kjenner til sure sykepleiere, og vet hvordan de kan være, men kanskje du treffer ei hyggelig i dag =) ring og hør!
silhah og emilie Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 da har jeg ringt og som jeg trodde..sure og grinete... hadde jo ringt feeeil..dette var jo sengepost og ikke poliklinikk..sååå sur da, ja beklager at det er det nr jeg fikk fra legen min da:p men jeg fikk svar iallefall..så nå skal jeg kapsle meg:p
* 5 om dagen * Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 det var det jeg hadde tenkt å anbefale deg... skjønner ikke hva folk har igjen for å være sure asså....også på jobb da....der burde de ikke være det i allefall....
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 De hadde ikke sendt med deg 2 kapsler hjem , hvis det hadde vært noen "risiko" å ta begge... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå