meg & to små vampyrer Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hvilken bæemeis anbefaler dere? Gutten er 9 kg tung. Kan ikke være for dyr, da vi ikke er så heldige stillt økonomisk for tiden.
Sebra Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Vi har bergans bæremeis. Er fornøyd med den. Du kan jo se på finn. Eller ønske til Jul.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hva med å kjøpe brukt på finn ? Vi har hatt utrolig god nytte av Fjellsport Lux fra G-sport. Den kostet 699 på tilbud, men fullpris er 1399 tror jeg det er. Kan også få kjøpt nakkestøtte og tak utenom. Jeg er kort og sambo laaang, men begge har kunnet justere den inn sånn at den er kjempegod å ha på. Jeg gikk masse masse tur med jr i meisa frem til han ble ca 2 år.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 ellers har spar kjøp fått inn bæremeis nå, men jeg vet ikke hvordan den er. De er ihvertfall rimelige - tror merket heter Varde (spar kjøps eget) www.sparkjop.no
meg & to små vampyrer Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 På finn. no er det ingen i nærheten av oss desverre. Vi har ikke bil eller tilgang på bil, så er avhengig av kollektivtransport om vi skal kikke på meisene. Og så var de dyrere enn den vi fant ny i går i butikken. Hmmmm...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Et tips bare.. Bergans bæremeis er vervepremie i bokklubbens barn, verver man noen koster den 800 eller noe sånt. Er halv pris ca. Vi har den meisen og er veldig fornøyd. Passer både de med lang rygg og kort rygg. Ganske viktig om det er høydeforskjell på pappaen og mammaen.
Surf & turf Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Heisann! Kan heller anbefale deg en bæresele eller en mei tai. Her en noen linker: http://bæretøy.no/index.php?main_page=index&cPath=16&zenid=355b6492eb871cb88d219cf31b9a49fe http://bæretøy.no/index.php?main_page=index&cPath=6_8_10 Mye billigere og myyyye lettere å bære, veier nesten ingenting og barnet sitter ergonomisk riktig og den kan brukes lenge. Finnes masse å velge i, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå