Gå til innhold

Mange som skal på 3D ultralyd??


Plutselig blir vi visst 4!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når i svangerskapet lønner det seg å dra for å få de beste bildene. og er dette helt ufarlig for babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi betalte 1500 på majorstueklnikken. vi fikk anbefalt å komme etter uke 24 for da er alt utviklet slik at det blir best bilder. Selfølgelig det kommer jo også litt ant på hvordan barnet ligger. Vi var på 3d når jeg var nesten 21 uker på vei og det var veldig fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Majorstuaklinikken den 5.nov... akkurat 27 uker fullgått:)

Der hadde de i alle fall to alternativer.. en med grundig legesjekk, det kostet 1500,- og en opplevelsesutralyd, det kostet 1200,-.

Skal ha opplevelsesultralyd.. det er 3.barnet og skal ha en vanlig ultralyd til på sykehuset for å følge med morkaka uke 32.

Gleder oss veldig:) Ikke var det lang ventetid heller. De anbefalte å vente etter uke 24, da var babyen mer ferdig i ansiktet og delene var litt mer "der de skulle være" sa damen i resepsjonen. Ikke lurt å vente alt for lenge, det blir litt trangt når babyen begynner å bli stor.

 

Litt sånn luksus for mor og far dette her:)

Trenger ikke sånn kjempemye utstyr siden det er 3. barnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt 3d UL til 10 desember, er da uke 29+1 og skal på Hinnaklinikken i Stavanger. Pris 900 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så heldig at legen min har 3d så jeg får tatt det hver gang jeg er på svangerskapskontroll! helt fantastisk å se de to guttene mine hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått ny time til ultralyd på sykehuset 21.november, og der har de 3D. Så hvis vi ikke får fine bilder derfra, vurderer vi og bestille ny time andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på 4D UL på nøtterøy i Tønsberg 21.nov

 

Koster der 800kr for 40min, han undersøker grundig babyen og alt inni magen min og vi får med bilder og dvd av hele timen.

Er da 27 uker på vei.

Jormor so jeg går til sa at det lønnet seg å dra på 3 og 4D ul mellom uke 24 og 31 da er ikke babyen for lite utviklet og heller ikke for stor så det blir vanskelig med å få gode bilder.

 

www.kvinnedoktor.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal 12 nov, da er jeg 27+4. Gleder meg til å se hvordan babyen ser ut jeg, og om det fortsatt er en jente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...