Gå til innhold

Noen med erfaring med dagmammabetaling??


roannima

Anbefalte innlegg

Hei:) går begynt å passe barn. . . I ventetiden:) hva hadde dere kommet til å krevd i betaling for ett barn?er under året. Noen dager har jeg broren også,han er også bleiebarn. . . . Jeg holder all mat til de. Hva hadde dere tatt i timen for ett? Hva med for to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

får og være dagmamma er det 30 kr i timen hvis du betaler skatt og 25 for og ikke betale skatt men mat skal dekkes av foreldrene.

er hvertfall sånn det er her nede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dattera mi har vært hos barnepike en lengre periode. Hun tok 200 kr pr dag inklusiv mat pr barn. Jeg økte opp til 250 kr pr dag m mat, dette var svart. Begynnte nesten å angre på at jeg hadde økt opp til 250 da jeg måttte øke opp på dagene.. Hun hadde flere barn og tjente bra. Det er vanlig med søskenmoderasjon, 25-30% i barnehagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 kr pr barn pr time....

 

Dagmamma jeg brukte tok dette. Brødskive ble servert, og ungene tok med frukt og yoghurt selv.. Foreldrene holder med bleier..

Du kan jo evt ta 30 pr barn.. Synes ikke det er i overkant heller..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søskenmoderasjon er ikke vanlig hos dagmamma..

 

Men så kommer jo barnepassprisene an på hvor du bor også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tenkte å ta 35 kr for de to søskenene,,,,,,pr time,,,,,da holder jeg maten til de...... en på 10 mnd,,,,og en på 2.5 år...... er dette urimelig syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de veldig heldige at du er så snill. Det er jo veldig billig... hvertfall ettersom det inkl. mat! Husk at når du først setter en pris så er det mye vanskeligere å forandre den etter hvert når foreldrene først er vant til å få billig dagmamma. Men mat koster en del så ikke vær for snill. Da blir det slik at du ikke tjener nå mye til slutt og du må jo tenke på din familie også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg synes det er lite med 25 kr timen.

Jeg var dagmamma i fjor og tok da 30 kr svart og 35 kr hvitt. Jeg hadde ikke søsken men hadde da tatt 40 kr.

Var det mer enn tre dager i uken tok jeg en fast mnd pris, timebetaling under det. Jeg hadde 4 barn jeg passet det året.

Jeg holdt mat og frukt, laget også ofte varme måltider.

 

Den gang tok jeg 4000 for full plass, 3500 for 4 dager ( dette var kontantstøtte barn ) Men har hørt at prisene er gått ned da barnehager også er billigere.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har dagmamma til dattera mi i år også, som i fjor. Dagmamma'n jeg hadde i fjor tok 35 kr timen hvitt og 30 kr timen svart. pluss 200 kr mnd i matpenger, i og med at ho sto for alt av mat. jeg kjøpte bare bleier og våtservietter selv. synes det var en helt grei måte å gjøre det på. ikke noen "overpris" i forhold til andre dagmammaer som jeg har hørt om. denne dagmamma'n passa kun vår datter i tillegg til sin egen. ho vi har i år, passer flere barn. vi betaler 280 kr pr dag, hvitt, og ho står også for maten. kjøper her også våtservietter og bleier selv. en god ordning for oss! når det gjelder evt "søskenmoderasjon" så har jeg ikke hørt om det hos dagmamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dagmamma nå og jeg tar 5000 i måneden, da holder jeg mat for det er jo ikke de store mengdene akkurat. det synes alle parter er greit, 3400 er jo kontantstøtte så den skal jeg hvertfall ha og 1600 er jo mye billigere enn barnehage. 6000 er også helt vanlig her i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :-) vi ble enige om kr 200 pr dag for 1 barn,,,,250 for 2 barn,,,,,og 300 for 3 barn,,,,,dette inkl mat,,,,, urimelig dette syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...