misscathi Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 den var negativ. Tror jeg har IKM på mandag. Da er vel håpet ute denne måneden. Snuffs
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 hvis du har IKM til mandag så var det kanskje for tidlig å teste.... uansett er aldri håpet helt ute før tanta har kommet så jeg vil bare ønske deg lykke til jeg og ta en ny test når mandagen nærmer seg så skal du se at kanskje håpet ikke var ute allikevel :=)
misscathi Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Takk for det:) Leser jo om de som tester positivt lenge før ikm. Hadde en god følelse tidligere i uken. Har hatt en del symptomer. Men nå forsvant den følelsen liksom.... Får nå bare vente og se. Grattis med ny baby i magen da:=)
Jippi! Maibaby! Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har også testet i dag (har ikm ca. søndag). Den var også negativ. *sukk* Men håpet skal få leve en liten stund til. Jeg testa jo litt tidlig (selv om det var en cb digital...)
misscathi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Hei:) hvordan gikk det Bare tante? Jeg fikk tr på fredagen jeg. prøver videre!
Jippi! Maibaby! Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ingen tegn til tr, enda. Tok en billigtest i går, som var negativ. Men det var ca midt på dagen og jeg hadde tisset under en time før. Tenkte jeg skulle kjøpe en cb i dag og ta den i morgen tidlig hvis jeg ikke har fått besøk... Har tenkt litt på at jeg hadde el-smerter så lenge, kanskje el ikke var før et par dager etter jeg egentlig trodde... Men det er vel sikkert bare kroppen som spiller meg et puss. Og da håper jeg tanta snart kan komme, så ikke syklusen blir helt fucka...
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Var hos legen i dag å testet, neg. Jeg har vist UIV, men ingen mensen enda. To dager over.. Jeg blir rar av dette, da synes jeg mensen kan komme viss jeg ikke er gravid og symptomene går vekk. Skal begyne med medesin mot UIV, så kansje de går vekk da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå