Gå til innhold

Hva skal dere idag?

_hønemor_til_4_nydelige_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte og rydde litt, vaske litt klær, sette på oppvaskmaskinen.

Når sambo kommer hjem fra jobb i ettermiddag så skal vi hente ungane i bhg også skal vi på kirkegården for idag kommer gravsteinen til vår lille englegutt:( Blir både godt og vondt...

Håper dere alle får en fin dag idag...

Klem til dere alle;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel noe rydding og vasking før jobb. Får ta det om småtten sover. Han er syk med feber i dag, stakkars liten.

Ha en fin dag du og, hønemor.

Klem

Skrevet

Huff da, ikke særlig når de små er syke:(

Masse god bedring til småtten din....

Skrevet

Skal ta en rolig morgen før vi etterhvert tusler i barnehagen med storesøs, så går jeg og lillebror på jobb, i 15 tida går vi hjem og vasker litt kopper og forbereder til middagen, så henter vi storesøs i 16 tida. Så er det middag og lek og husarbeid frem til leggetid i 19 tida.

Skrevet

Jeg skal ha 6 timer team og ledelse der jeg blir pressa hodet fullt av kompetanse og personalledelse før jeg endelig får hente smasken min i bhg som jeg ikke har sett siden i går morges. Og nå er jeg forsinka allerede ;)

Skrevet

Jeg har fri i dag - og siden sambo har bilen for å kjøre jr i bhg, blir det hjemmedag. Vaske hus, skifte på senger og sy et veggteppe eller to tenker jeg.

Skrevet

Vi skal ut og shoppe trapp!

Ikke noe en gjør hver dag, og som jeg faktisk gruer meg litt for... Syns det er så vanskelig å velge :-/

Mulig jeg får handlet meg noen briller i dag også, Eller hvertfall bestillt ett par... lei av linsene for tida :-)

Senere skal vi fint lite, være sammen med barna når de kommer fra skolen og kose oss.

God bedring til de med syke barn!

Skrevet

Tusen takk. Håper han snart blir frisk nå, for han har vært småforkjølet i to måneder.

Skrevet

Jeg skal en tur til byen og kjøpe vintersko til lillemann :) Ellers blir det vel en del lek ute i dag,ser ut til å bli knallvær. Akkurat nå sitter jeg og venter på at lillemann skal våkne :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

2 timers gåtur på meg - ikke helt frivillig da.

Ellers husarbeid. Har tatt denne 71 grader nord pillen og er helt hyper i dag:)

Til hovedinnlegger så må si at jeg føler med dere.

Skrevet

Jeg skal til Oslo i dag, på MRCP.

Venta lenge på denne undersøkelsen, så det skal bli godt å få gjort.

Og kanskje finner de ut hva som feiler magen min....

Sikkert både vemodig og godt å få gravsteinen til englegutt på plass...

Klem

Skrevet

Skal nok bare styre litt hjemme tror jeg. Så at vintertøyet trenger en oppryddning her. Var litt vanskelig å finne ett par vanter osv. Har noen vaskemaskiner som må taes.

Så kommer unger hjem etterhvert og da får vi ta en titt gjennom tøyet dems, noe som er litt lite så jeg ista også.

Men nå kommer gubben snart hjem, så spent på hvordan prøvene hans gikk idag. Ett kyss så forsvinner han i seng, og kanskje micro våkner.

Skrevet

skal gå tur og spise lunch sammen med barselgruppen. Resten av dagen blir det vel å begynne på helgevasken - tar siste rest i morgen.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Skal på jobbintervju klokken 9.30:)

Skrevet

Blir innedag på meg og junior. Har fått nytt prolaps, og kommer meg nesten ikke over gulvet. :o( Hadde trengt noen reservedeler nå ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...