måkki Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet forskjellen på odenwalder dunposene som selges på Barnas Hus og de som kan bestilles på lilleprinsen.no?? Det er jo veldig stor prisforskjell og jeg vil jo nødig betale unødvendig mye for å handle i butikk.. Noen som vet og som har lyst til å dele det med meg?? Noen som har posene? fornøyde eller? på forhånd takk;)
lillemor_og_jeg Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Kjøpte på Barnas Hus jeg når de var på tilbud til 1499,-. Er veldig fornøyd med den, ekspeditøren sa at barnet kan sitte i den til det slutter å bruke vogn. Kjenner ikke til de som selges på lilleprinsen, men de er kanskje mindre? ;-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Svarte deg på skravle også men =) Lurer på om det kan være pga noen er lengre enn andre.. Vi har Micki posen, og er kjempe fornøyd!
tulle82 Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 De på lilleprinsen er ikke i dun. Lammy posen er det, men ikke den med bamsen inni.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Det er sikkert forskjellige Odenwälderposer. Noen er det dun i, andre kunstig fyll. Litt forskjell i hvor tykke de er, og størrelse ellers.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 De på lilleprinsen ER i du jo! Vet ikke vedr lengden men min kan brukes til barnet er ca 3 år. Kjempefornøyd med min og kjøpte på lilleprinsen nettopp pga prisen
måkki Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 Hmmm, takker for svar:) ikke enkelt dette med vognposer, men tror jeg tar sjansen på lilleprinsen jeg, prisen er jo også avgjørende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå