trollemor med hybelboer Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hei og hopp, En herlig morgen, stjerneklart og friskt ute, kaffi kopp og vg på pc'n inne på jobb... så nå kan dagen bare komme, jeg er klar som et egg.. Ønsker alle sammen en fin dag.. ;o)
csi80 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Heisann.... fra en litt trøtt start her..med dårlig søvn i natt.. termin i dag å ingen baby å se : ( Ditt gode humør smittet over her nå : ) takk takk.. ønsker deg også en flott dag videre !!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Høres ut som om du har en flott dag ja. Her er dagen fortsatt bra. Akkurat kommet på jobb. Alle på kontoret skal på vinkveld i kveld.. Litt kjipt at jeg ikke kan drikke da... For jeg elsker jo vin.. Men men... Får nok vente med sånn til etter januar jeg.. Ha en fortsatt flott dag du også.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 hei og god mrgen ja det er så koselig å se humørspredere så tidlig på morningen ha en flott dag jenter og nå er det snart helg.. hihi
*1+1=2 små* Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 God morgen, selv om det er irriterende å være våken så tidlig:P Skulle gjerne sagt at jeg sitter på skolen/jobb og er klar for en ny dag, savner å være i aktivitet! De sier det er verdt det, så jeg skal ikke klage så alt for mye! Det er en sikkelig klar og frisk morgen, merker at vinteren nærmer seg:)
Teltpluggen Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 god morgen, god morgen! Her ser vi både skyer og himmel for øyeblikket:) For halvannen time siden var det stjerneklart, og så var det plutselig overskyet, og nå ser skyene ut til å gjøre retrett igjen! HELDIGVIS var det ikke så kanldt i huset da jeg sto opp idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå