Gå til innhold

Noen som ikke får sove?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff dette er helt jævlig. Hver eneste natt kl. 01.30 er jeg oppe og ser på TV. Og får ikke sove før kl. 05-06. Uansett om jeg legger meg 23 eller 01.00 er jeg våken 01.30. Får heller ikke sove midt på dagen, og på morgen har jeg som regel legeavtaler eller andre avtaler.

Uffff bare klaging fra meg, men kun 19 dager igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg får ikke sove , kan jeg bare glemme....snuppa har infunnet seg med sin egen døgnrytme og jeg må tydeligvis pent følge etter....=S uff, litt av et slit nå mot slutten...

Skrevet

Er våken som vanlig... legger meg ikke før halv seks om morgenen. Kan ikke det i natt da, for skal til lege kl.10! Det verste jeg vet er å få timer så tidlig, hvorfor kan ikke samfunnet tilpasse seg min døgnrytme i stedet...?

Skrevet

Nå ble jeg glad at jeg ikke er den eneste her på BIM :) føler meg ikke helt normalt for tiden, men men...

Skrevet

hehe, ganske lik tankegang vi da=) =P det hadde vært noe du:)

Skrevet

Sitter og gruer meg til å stå opp så tidlig og til å legge meg når jeg ikke får sove, og jo mer jeg gruer meg jo mindre får jeg sove... Hadde det bare vært kl.ett liksom... Mye bedre... pleier egentlig å si det til leger o.l., at jeg vil ha en sen time, men gikk ikke denne gangen.

Ender vel opp med at jeg ikke orker og må bestille ny time :-)

Nei, huff, i morgen SKAL jeg, bedre å bli ferdig med det, så får jeg så god samvittighet, hehe...

Skrevet

Jeg får heller ikke sovet..er så lei av å våkne etter 2 timer..Har 33 dager igjen, og har el slitt med søvnen i ca 4 mnd..Dritt lei..hehe!! Godt man kan klage til dere BIM jenter..:o)

Skrevet

Jeg går så ofte på sykehuset og timene starter kl. 09. Det er greit nok å bli ferdi med de men det er tidlig på morgen jeg kan få sovet litt.

Prøvde i sted å tvinge meg til å sove men ender med å vri meg i sengen og vekker mannen min. Han klager ikke men jeg synes synd på han også, han skal jo på jobb og han er jo så forståelsesfull. HAN GLEDER SEG TIL HORMONER ER UTE AV KROPPEN MIN HEHEHEH :)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Da skulle du ha passa babyen min! Hun sover hele tida med unntak av om natta...hun sovner vel i 5-6-tida faktisk!:P

Men natta i natt var litt anderledes, for nå sover faktisk hun, men jeg? Neida...har jo fått helt feil døgnrytme pga henne, så jeg får jo ikke sove uansett.

Skrevet

Ble overrasket av å se deg her Riga ;) mente at du hadde fått babyen og etter innlegget ditt skjønner jeg at du har det også.

Jeg har 19 lange dager igjen, men håper at hun kommer litt før da.

Skrevet

Jupp...vesla kom 21. sept, så hun er jo nesten en måned allerede! Rart hvor fort tida går.

Greit at de kommer litt før ja!:P Selv stressa ikke jeg noe særlig siden det er som fødeklar at jeg har det best når jeg er gravid og kunne gjerne gå over tida, men jeg fødte selvsagt 1 dag før termin...passa ikke helt for jeg hadde jo ikke ordna seng til vesla, og det har jeg faktisk ikke fått gjort enda! Men nå var jo hun svær (4614 gr) så kanskje greit at hun kom ut da hun gjorde det!:P

Men hegner litt på bim fremdeles...må jo følge med på de jeg har gått gravid sammen med!:-)

Skrevet

Jeg tror at jeg også kommer til å bli hengende på BIM selv etter fødsel :) Jeg har fått beskjed at jeg ikke skal gå en dag over termin pga. sv.diabetis og at babyen er større enn gjennomsnittet.

Skrevet

Hadde vært ganske koselig egentlig da, hvis jeg får en baby som er våken om natten og sovner samtidig med meg i 5-6-tiden, hehe... da får jeg jo endelig litt selskap om natten :-)

Utenom dere da, hehe...

Skrevet

Nå vurdere jeg om jeg skal hente meg en saftis. Jeg vet at jeg skal holde meg unna søtt pga. sv.diabetis men det er vel ikke så farlig.

Jeg har spist isbiter i en måned nå, og da mener jeg flere glass om dagen ( minst 10 ). Kjøper store poser med isbiter i butikken da jeg ikke klarer å fryse mange nok :)

Tror det blir isbiter i steden for isen :)

Skrevet

Det er masse isbiter!!!

Men nå fikk jeg lyst på noe digg å spise...tror jeg har lollipop liggende!:-) Håper fødselen starter av seg selv før termin slik at du må ikke bli satt igang på terminen.

Darla: Jeg hadde jo omvendt døgnrytme før jeg fødte, så egentlig passa vesla til det, men nå er jo jeg sååå sliten at jeg har faktisk lyst til å legge meg tidlig, men da er jo hun selvsagt våken. Men siden hun sover nå så kan det jo hende at hun holder på å endre døgnrytmen sin, og vi kan endelig sove om nettene begge to!:-)

Skrevet

Jeg er opptatt meg å knaske isbiter, og nå kan jeg knaske så hardt jeg vil uten å få det stigget blikket fra manen min. Han hater når jeg knasker isbiter men stakkars tørr ikke si noe ellers blir jeg hormonell :)

Har dere fått mye vann i kroppen? Jeg føler at all det vannet jeg drikker i løpet av dagen blir der, og beina mine ser ikke ut for ikke å snakke om hendene mine. Fikk jo carpal tunell syndrom i begge så de gjør utrolig vondt.

Skrevet

Hva er carpal tunell syndrom? Er det når man ikke kan bøye ut ledda av seg selv pga vann? Jeg sleit i alle fall ingenting med det, men jeg fikk vel ikke i meg så mye væske i utgangspunktet.

På Ullevål har de sånn isbitmaskin med knust is...deilig!!! Fryseren her lukter så ekkelt at det ikke frister med isbiter, så jeg slapp å få dilla på det...dermot knaska jeg tyrkisk pepper hver eneste dag! Kanskje derfor vesla blei så stor!:P

Skrevet

Legen på sykehuset forklarte meg at carpal tunell syndrom har jeg fått pga. for mye vann i hendene. Nerven som i håndleddet er klamt og jeg har egentlgi kun følelse i lillefingeren. Resten av fingrene er som bedøvet, og jeg kjenner ikke stikk eller noe annet. Jeg kan bøye de litt men ikke mye side de ser ut som pølser pga. vannet.

Har fått beskjed at det kanskje går bra etter fødsel ellers så må jeg operere begge håndledd poliklinisk for å frigjøre nerven og for å få følelsen tilbake. Nå går jeg konstant med håndledds støtte og det hjelper litt.

Skrevet

Jeg begynner å bli trøtt nå så jeg tror jeg skal prøve å få sovet litt, hvis ikke det går kommer jeg tilbake :) God natta eller morgen som dere vil :)

Skrevet

Håper du ikke må operere hendene dine...høres ille ut å ha det slik!:-/

God natta/morgen tilbake!:-)

Skrevet

Fortsatt noen våkne her?

Jeg sliter også med søvnløshet om natta....

Skrevet

Jeg sov fra 05 til 10 helt utrolig, kan nesten ikke tro det selv. Men er vel tilbake som nattevakt på BIM i natt fra kl, 01.30 som vanglig :)

Skrevet

Hei Tiger-baby FØDEKLAR

Jeg sliter også med å få sove. Sovner kanskje v 01-tiden, men våkner ustanselig, må opp på toalettet og det er ikke lett for har fått så vondt i bekkenet :-(. Klokken 07 er jeg lysvåken. Greit nok dette, men er redd for at når lillebror er ute den 24.okt , så er jeg veldig trøtt og klar for å sove om nettene igjen.... Spørs om han lar meg gjøre det :-)

Jeg fikk en gutt for 3 år siden, da fikk jeg også c.s. Det var grusomt vondt, særlig om nettene!!! Føler med deg. Hos meg gikk det desverre ikke bort etter fødselen, så jeg måtte operere hendene. Venstrehånda da gutten var 7 mnd og høyrehånda da han var ca 1 år. Greie operasjoner og smertene forsvant som dugg for solen! Arrene synes knapt i dag.

Lykke til

Skrevet

Jeg har ikke tro på at c.s. blir borte og at jeg må operere en mnd. etter fødsel. Jeg har rammet så det holder, har kun litt følelser i lillefingeren på begge hender ellers mister jeg alt fra hendene mine.

Men vi får jo se, uansett ser ikke hendene mine ut dem er tykke og fulle av vann som bare det.

Skrevet

Jeg har 3-4 dårlige netter og så kommer den en god. Sånn har det holdt på i noen uker nå. Jeg sovner i 23-tiden, men våkner 4-5 ganger i løpet av natte og er ofte våken fra 03-04. Kjempeslitsomt! Jeg har 63 dager igjen og jobber fortsatt fullt :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...