Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 er det noen gravide her å provosere i dag eller??????????! røyker du under sv.skapet eller? Fy skam deg!!!!! og æsj til dere som har sex mens dere er gravide. det er lite kvalmt mener jeg!!!!! gosj så moro det er å erte dere jeg har ikke stort å finne på!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 NEI FY FAEN NÅ BLEI JEG FORBANNA ASSSSSS!!!! Pass på ungen din di d&%#kjerring
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 har ikke unge...., er en mann som snoker rundt her kall meg gjerne PELLE jeg er sammen med RACHEL og alle vennene mine spiller i FRIENDS
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Hei Pelle lyst å pule? Er så sinnsykt gravidkåt og mannen min vil ikke gi meg no for han syns jeg er feit og stygg *snufs*. Lyst på jentesex egentlig da... men menn...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 HUFF da men som du sikkert har skjønt så er jeg homo sånn som Pelle men egentlig bruker jeg det som unnskyldning for å komme tettere inn på mine gravide veninner............. kan vi krangle om noe i stedenfor da Anonym2 ????
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 FAEN ASS krangle krangle jeg er fy faen meg så jævlig lei av å krangle men faen meg greit det, hva skal vi krangle om da, GEL?? he he sett til høyre her, lest oppover: Det gjør vondt å ha sex etter fødselen, hva skal jeg gjøre? Kan det være kolikk?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 LENGE LEVE KÅT SKAPEN UNDER GRAVIDITET,NAM NAM NAM
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 LAR MEG IKKE PROVOSERE AV EN IDIOT HEHE SIKKERT INGEN ANDRE HELLER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå