fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 jeg sliter litt med melk. har for lite melk til snulla mi, så må ha annenhvert måltid med flaske og mme omtrent.. har prøvd å pumpe for å få opp produsjonen, men det gjør så utrolig vondt. for det første får jeg nesten ikke ut noe som helst og gjør vondt langt nede i armen når jeg prøver, så blir til at jeg ungår det... uansett, er det noen som vet hvorfor det gjør vondt å pumpe og ikke amme? og er det noen som har noen gode råd til hvordan få opp produksjonen? Lone kan sitte å puppe til begge sidene er tomme og ettepå sluke i seg 200ml melk, og hu er nettop blitt 2mnd. så vil jo gjerne kunne mette henne selv, uten hjelp... kan noen hjelpe meg???
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 drikker du nok? jeg trodde jeg skulle miste melken.. men det var rett og slett at jeg ikke fikk i meg nok væske! ellers får du jo tak i amme te på apoteket som skal øke produksjonen. har du prøvd å håndmelke istedenfor å pumpe? lykke til
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Du kan jo forsøke å få opp produksjonem med hjelpebryst! Står om det her: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå