Gå til innhold

Noen som har/hatt fotvorter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd med sånn wartner men får de ikke vekk. ser ut som en runding med hard hud pluss at det er noe sorte greier.. noen som har noe formening om det er fotvorter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som forvorter ja. Du kan gå til legen og få den fryst med nitrogen....det er ca 70 minusgrader,og dreper vorten. Ellers går det vel an å kjøpe en sånn beholder på apoteket så du kan fryse den selv også,da må du kanskje gjøre det i flere omganger. Men det er nok kanskje bedre på fotvorter:)

Skrevet

Råder deg til å gå til lege og fryse det bort, svir litt, men så er det borte vekk. MYE bedre enn sånn en smører på, lukter dritt, må brukes lenge, og det virka ikke på meg. Men hos legen tok det ikke lang tid, og borte vekk!!

Skrevet

Høres ut som vorte ja. Jeg har ett supert tips til hvordan man får den bort. Funka på meg etter to runder. Bløt opp gassbindlike stor som vorta. Ha salt på og teip den fast på vorta. Ha den på så lenge den sitter. Etter ei stund skal vorta forsvinne. Som sagt, etter to omganger var vorta borte vekk! Mye mindre ubehag enn ved frysing. Som ikke nødvendigvis hjelper engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...