Prish Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Herregud. Etter at jeg ble mamma, tåler jeg ingenting. Jeg griner av å se fødsler på tv og lese fødselshistorier. Får tårer i øynene hvis jeg skal fortelle noe fint om lillemor. Er ikke lei meg eller noe, men blir bare så rørt av alt mulig. Nå har jeg nettopp sett på film snutten til sauen og frøkenblomkål. Den var jo så koselig og jeg griner... igjen... Hvor lenge skal jeg være slik. Sipper jo flere ganger om dagen. Noen andre som har eller har opplevd noe liknende??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er slik enda. Daniel er 21mnd-
Mamman til kasper og Elise Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Er mye mer følsom etter at Kasper ble født og tåler ikke se noe vondt som har med barn og gjøre..men er ikke så ille at jeg griner fler ganger om dagen:)
Prish Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 HA HA HA, så teite vi er. Er kanskje slik å bli mamma. Opplever ting på en annen måte enn før?! Jeg tåler heller ikke å lese eller se på nyhetene om barn som har det vondt. Får lyst til å ta alle i armkroken og trøste dem!
Mamman til kasper og Elise Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Tror man blir litt smårar og engstelig når man blir mamma ja:)) hører vel med det..har du sett på jordmødrene på nrk?? det er sippeprogram det.hvertfall for meg:)
Prish Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 Jaaaaa, Jeg har sippet meg gjennom alle episodene. Sambo ler av meg der jeg sitter og snufser og tørker tårer.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Hehe me too:) Kan sippe bare jeg ser kasper sove eller gjør noe søtt:) rart det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå