Gå til innhold

vålerenga og daniel!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

trur alle er enige her(her i mitt hus ihvertfall), det er du som må unnskyld deg!! Å nei jeg vet ikke det ditt brød hau!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ditt hus ja.

Har Magnus lagt seg også?

 

Da skjønner jeg..

 

Hihi:p

Skrevet

er du en komplett idiot Stine, legger ut vår meget seriøse og ikke minst private samtale her inne!! SKAMME seg!!

Her kan jo virkelig alle se hvem som er stygg i kjeften! Dum dummere du!!

 

Nei jeg sir ikke unnskyld, ikke før i morga ihvertfall!

Skrevet

Jeg har hele dib me meg jeg..

*overlegen*

Skrevet

halve dib gjengen synst ikke noe særlig om deg lille søte venn!!

Skrevet

Hehe:p

 

Jeg er til å spise opp!

 

Skrevet

Det er bra du har tro på deg selv! Men nå er det leggetid her!

Jeg sir KANSKJE unnskyld i morga, men du bør jamen si unnskyld du også!!

Skrevet

troa har jeg hatt og den er god å ha å:P

 

Leggetid??

Huff..

 

Uansett sier ikke JEG unnskyld:p

hihi

 

Sov godt da vennen! :)

Drøm om meg:p

Skrevet

så synd for deg da!! Jeg sir unnskyld nå å blir ferdig med det, men jeg tilgir ALDRI!!

 

Sov godt du også bruden!

Nei det kan du banne på at jeg ikke skal!!

Skrevet

Tilgi, joda..

Imrg så:P

 

Brud????

Hva faen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...