Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så dum at jeg tok en CB graviditetstest 6 dager før forventet mens og fikk svaaaakt positivt, men tydelig strek likevel (ikke skyggestrek). Testet positiv på eggløsningstest dagen etterpå, men de to dagene etter der igjen testet jeg negativt..Er det noen som har opplevd at testen går fra positiv til negativ uten å begynne å spotte? Er nå tre dager siden jeg tok siste negative testen, skal etter mine beregninger ha mensen i morgen..Har bittelitt grav.symptomer, men testet sist med CB digital, 3 dager før iKM og denne skal vel være ganske sikker 4 dager før IKM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ikke opplevd det du har, men jeg vet hvordan det er å ikke klare å vente og derfor ta en gravitest altfor tidlig og ikke klare å stole på resultatet.

Det kan være flere forklaringer på den positive testen som etterfølges av negativ:

1. Falsk positiv

2. Befruktning og implantasjon har skjedd, men embryoet gikk til grunne = kjemisk graviditet

3. Svangerskap utenfor livmoren.

4. Falske negative tester, du er gravid.

Mest sannsynlig er det en kjemisk graviditet du har hatt, og man trenger verken spotte eller blø før IKM for å oppleve dette.

Håper du holder ut til i morgen da, du kan jo teste på nytt da hvis mensen ikke kommer. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...