Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Har ei "venninne" som har maset det siste året om at jeg burde bli gravid snart fordi jeg har samboer, bra jobb osv. Nå er jeg gravid, 4mnd på vei faktisk og jeg har ikke fortakt det til henne enda av den grunn at hun er en stooor ryktespreder osv..unner henne liksom ikke å få vite det! Hva skal jeg gjøre? Si det til henne som det er at jeg er gravid, eller bare la være og svare? Tenk om jeg ikke har kunnet få barn, åsså maser hun slik som hun gjør.....kjenner jeg blir irritert!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Ikke si noe til henne..hun finner vel ut av det til slutt. Høres ikke ut som en veldig god venninne, så du har vel ikke noe å tape..!?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg synes faktisk du burde ta en prat med henne og forklare det at og presse folk på den måten kan være farligt i tilfelle som du sier at du ikke kunne fått barn,prøvde osv...Eller rett og slett bedt hu holde kjeft!!Ho hørtes ut som en irriterende gnage!!(sorry,litt hormoner) Og så kan du fortelle at du er gravid vis du ønsker det.... Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har ei god venninne som strever fælt med å bli gravid. Hun har ei venninnne igjen som maser fælt på henne om at hun snart burde få barn (hun er selv på vei med nr 2). Hun vet ikke at de har problemer med å få barn, men hun vil ikke fortelle i og med at hun er som hun er. Hun oppfatter det som veldig sårende når hun maser slikt, litt nedlatende på en måte. Jeg ville kanskje fortalt om graviditeten, men samtidig nevne på ein fin måte at slikt sier man bare ikke- så mye. Folk er veldig forskjellige på alle områder, men i tilfeller hvor det er problemer er det ofte et sårt tema.... Det må da være opp til hver enkelt par når det er ønskelig med barn uten at folk rundt dem skal mase.... Normal folkeskikk synes nå jeg.. Hilsen ei som blit litt irritert av sånne mennesker...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 La henne være den siste som får vite det, så han hun inget rykte å spre!
grand danois Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 man kan ikke bli irritert på et menneske forsi hun maser om dere skal ha barn snart,når hun ikke vet at hun sliter med å få barn. jeg synst du burde fortelle henne at du nå har blitt gravid,men at du ikke har sagt noe til henne fordi du ville fortelle folk d sell.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Selvfølgelig kan man bli irritert på folk som maser om at man må få barn! Selv klarer jeg ikke helt å se poenget, skjer det ofte at folk plutselig bestemmer seg for å få barn fordi noen maser om det? Det må jo være noe man ønsker selv. Dersom man maser på noen kan det hende de ikke ønsker å få barn (evt ikke enda), og hva er da poenget med å plage dem? Enda verre; kanskje de ønsker barn og har forsøkt i årevis, og går hjem og gråter hver gang du maser, så hva er poenget da? Eller kanskje de akkurat har begynt å prøve, og da blir de ikke noe mer eller mindre gravid av masinga. Så det er jo i bunn og grunn bare idiotisk...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 jeg ble maset på sånn og var plutselig gravid selv,må innrømme det var litt ekkelt at de fikk vite det...vet ikke hvorfor men det ble flaut på en måte....har forresten ikke fortalt min far det enda,har ikke planer om det før folk ser det veldig klart at jeg er gravid(er 23 i nov. og i 13 uke)...fatter er ikke helt god så han sitter og prater om hvor ukapabel jeg hadde vært som mor fordi at jeg har humørsvingninger og at jeg MINST bør vente i to år for at unger er ett helvete og de bråker og det er bare mas....derfor sier jeg ikke noe,og kommer heller ikke til å gjøre det før noen spør konkret forran han... DET ER DITT VALG HVEM MAN INNKLUDERER I NYHETEN....! for stress er ikke bra og å miste et barn er nok noe av det kjipeste, selv om det ikke har vært "ute av magen" enda.....
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Ville latt være å fortelle det bare på pur f...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå