Gå til innhold

Jeg får ikke sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gleder jeg meg til å få ut snuppa jeg :o)

Skal bli deilig å kunne ligge på magen igjen, ikke ha hovne/urolige legger, ikke halsbrann, og å kunne sprette opp av sengen, ikke bruke 15 på å komme seg opp for å gå på do...

Men, det blir litt rart også. Etter planen så er dette siste babyen vi skal ha, så da må jeg jo bare kose meg med de deilige sparkene den siste tiden som er igjen nå egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melder meg på "manglende søvn" problemer har så si ikke sovet noe siden uke 30 er i uke 37 nå ,men så anbefalte JM å drikke varm melk like før jeg legger meg har begynnt litt med det ,vet egntlig ikke om det hjelper så mye men ja verdt å prøve ,slitsomt å være utslitt når abyen kommer.

Skrevet

Uff, slitsomt å ikke få sove på så lenge. Heldigvis ikke vart så lenge for min del.

Er jo trøtt, men sovner ikke...

Kanskje jeg skal prøve litt varm melk jeg også, er ikke verre enn at det ikke hjelper :) Eneste er at jeg er redd halsbrannen blir verre...

Skrevet

Melk hjelper generelt sett MOT halsbrann (men man er jo forskjellig). Melder meg også inn i klubben for nattevåkere - får ikke sove på kvelden, sover urolig og våkner grytidlig om morgenen! Det som har hjulpet meg litt er å spise kveldsmat (for jeg våknet ofte midt på natten og var sulten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...