xxxo Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 hva kan det komme av? skal ringe dyrlegen..
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Definer blod; en helg masse eller slimaktig? Gammelt blod eller ferskt blod?
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det kan være E-colie.. Eller er det sår i tarmen.. Det hadde perserkatten min.Han fikk det etter han ble sendt hit med flyet fra Stavanger.. Og dyrlegen var bekymret om han hadde E-colie eller noe lignende.. Men det var bare fordi han ikke tålte reising.. Han får det hvergang jeg reiser bort med katten og hjem igjen.. Den lukter sinnsykt vondt, slimete, ferskt blod.. Det var Trude Mostue som undersøkte katten min og forklarte meg.. Katten min gikk på mange forskjellige medisiner og ble bra igjen.. Ta kontakt med dyrlegen eller Trude Mostue (Trude Mostue er RÅFLINK!!! ) Stakkars pus
xxxo Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 ferskt blod, en t skje eller to kanskje.. var litt vanskelig å se med kattesand klistret på..
xxxo Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 okey, takk. da skal jeg hive meg på telefonen i morgen. takk. ble redd jeg.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Har dere reist med katten idag eller noe? Lurer på hvorfor det ble blod i kattebæsjen til katten din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå