Gjest Sekretøsa Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Han har vært snørrete og slimete i halsen siden fødselen, noe legen sa på mandag var helt normalt. Hadde lagt han istad, og når jeg går på kjøkkenet for og hente hostesaft til snuppa på 3, som er syk, så hører jeg han ligger og hiver etter pusten! Springer inn og tar han opp,så han får puste.. gir han til sambo, og går ned til snuppa. Når jeg kommer opp, har sambo lagt han over beina sine, på magen, og jaggu så hadde han kasta opp MASSE melk, fult av slim!!! Tenkte at han da hadde fått det ut, så jeg tok han på fanget, og da begynte han og hive etter pusten igjen Så jeg holdt han litt på skrå nedover, og da kom resten.... Nå sover han på sofaen, men jeg blir jo litt redd da Er vel forhåpentligvis "bare" snørr og slim han har kasta opp. Stakkars lille gullet (
NoDoubt Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Off da, det hørtes ikke kjekt ut! Men er jo godt at han fikk det ut!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, men som alle andre slike ting, så blir det jo bare mere!!! Han har våknet veldig ofte i natt fordi han ikke får puste Lurer på om jeg skal dra til legen med han, og høre. Det er vel ikke noe og få for sånne små kropper? Han er 6 uker i dag..
æsj altså! Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Uffda. Jeg ville dratt til legen med en gang. Synes det er skummelt når det ikke virker som de får puste.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 han sover på sofaen igjen nå, med kroppen oppover, så han ikke setter alt i halsen stakkar. Skal ringe etterpå når han våkner.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Det gjorde minstegutten min også for noen uker siden da han var forkjøla. Han er vel litt eldre enn din gutt da ( 8 mnd) Jeg ammet han på natta , men da han ikke roet seg etter det fikk han flaske også... Så roet han seg fortsatt ikke og da jeg tok han opp. Heiv han etter pusten og brakk seg noen ganger før det kom opp masse slim!!! et var den 10,natta med dårlig søvn pga slim og hoste ... Men etter denne natta ble han faktisk bra så kanskje han fikk rensa systemet skikkelig!! ikke noe gøy når de er syke nei..... Melk er jo slimdannende også
manonym Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Siden han er så liten som han er så ville jeg ha gått til lege med han. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite...
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, det er det jeg tenker også godtegrisen! Som sagt, nå sover han, så jeg skal ringe legen når han våkner. Han virker litt utslitt, så nå sover han godt:) Stakkars gullet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå