Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Har lest et par innlegg om og med deg i dag. For en frustrerende situasjon det må være!! Vet desverre ingenting som kan hjelpe, men ville bare fortelle deg at jeg tok to CB stav i en og samme "kopp" med urin (og på samme tidspunkt), hvor den ene var positiv, og den andre var negativ. Jeg var da midt i en sa, og begynte å blø dagen etter. Håper jo virkelig ikke at det er tilfelle for deg?! Men poenget skulle være at to like tester ga på meg ulikt resultat. Masse, masse lykke til, og let us know
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Tusen takk, trenger nok litt "lykke til " nå;-) Hmm.. da håper jeg det var de positive testene som er riktige for min del;-) Har en cb som venter på meg i morgen tidlig, krysser fingrene for jeg vil ikke gi opp håpet enda.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Håper også at det var de positive som var riktige! Aldri gi opp håpet uansett!!! Lykke til i morgen!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 i dag var den positiv, men svakere enn den var på søndag-mandag. Kan ikke si jeg blir noe klokere av dette. Jeg må nok bare prøve å smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Hmmm.... Merkelig! Har tenkt på deg (og aug-mamma*gravid??* som er i nesten samme situasjon som deg) mye idag, men har ikke hett tid til å sjekke bim før nå. Så du testet svakt positivt i dag? Men da er det jo i hvertfall håp, om ikke annet!! Kan ikke heller si at jeg blir klok på dette! Så surt det enn må være, så tror jeg nok at du må ta tiden til hjelp, ja! Men hvis du nå har fått utslag på 3 (eller var det 4?) tester, så må det jo i hvertfall ha vært NOE der?!??
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, jeg må nok bare vente... Og jeg er overbevist om at det er noe der, men om det er "dødt" eller "levende" lurer jeg fælt på. i teorien så skulle jeg jo hatt helt tydlige klare positive tester nå, siden jeg testet positivt allerede på søndag. Hcgèn stiger jo for dag til dag og da skal jo ikke testene bli svakere eller negative flere dager etterpå. Men som sagt- jeg hverken blør eller spotter, så jeg har et lite håp=)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Håp i vei du, det hadde jeg også gjort Men skjønner tankegangen din ang sterkere/svakere tester... Krysser fortsatt alt av fingrer og tær!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Hei Tittimor. Litt i samme båt vi, men mine tester ble jo helt negative og er det fortsatt. Ingen TR i sikte, men har litt mer troen på deg siden du ihvertfall har litt positive tester:-) Vi får følge med hverandre og krysse fingrene..
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, kryss og tvers, fingre og ben- så lenge det ikke er no tr på besøk! Hvor langt er du over ikm? Jeg er en uke. Lykke til=)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er bare en dag over IKM, men testet svakt positivt for 6 dager siden..I går morges var den negativ...Får ta meg en tur til legen om 14 dager for å sjekke at jeg ikke har hatt en tidlig MA eller noe..men krysser fingrene for at tanta er kommet før det..i mellomtiden får jeg teste en gang i uka eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå