Gå til innhold

På tide med ei lita oppdatering!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen! har vore lite her siste mnd, tida flyg og eg har mindre tid til dibbing akkurat no...( men det er ikkje lysta det står på!) Blir kanskje litt rotete innlegg, men men...det går vel bra.

Har vore mykje på besøk med mor i det siste, ho har kreft og no spredning for 3. gong. Kjedelige greier, kun 66 år, og i utgangspunktet ei frisk og fjellvand dame, men har hatt nokre trasige månader no, med mykje vondt og blir sjølvsagt veldi svekka pga dette. Har no hatt et par kurar med cellegift, og blir veeeeldi dårli rett etterpå, men det kjem seg litt etter litt, merkar no at matlysta kjem seg, og det betyr egentlig alt akkurat no.En ser kor viktig det er med næring når en person har lite av det... Men viljen har ho heldigvis- og masse galgenhumor!

Merkelig at en kur med cellegift kan virke forskjellig på folk, nokre er heilt ok mens andre blir fullstendig utslått. Men vi kryssar fingrane no og håpar på det beste.

Vi har ikkje data der, må innrømme at det er litt rart ( uff, ja eg er visst komt so langt... ;-))

Ellers så har vi det bra, lille turbo kjem med nye ord nesten kvar dag, ho er 14 mnd no. Og en skikkelig solstråle!

Har ikkje fått sett meg inn i gamle eller nye innlegg, men eg vil helse til heile gjengen og håpe at alle har det bra! -so får eg prøve å sette meg inn i situasjonen her etterpå! mulig i feil rekkefølge, men pytt... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre om mamma'n din. Når man er 66 og sprek, så skal jo livet begynne, er det ikke det det sies? Får håpe cellegiften gir positive resultater også og ikke bare ekle bivirkninger og at dere får beholde henne lenge.

Håper også at det er noen der for deg som stiller opp når du trenger det. Godt med en liten turbo som trekker oss tilbake til hverdagen og som er blid uansett.

Skrevet

hei aries69 så kosleig å se nicket ditt igjen, selvom det du skriver er tøft og trist... Så godt at du er der sammen med mamman din, det er nok minst like viktig som næring. Det hjelper nemlig ikke å ha galgenhumor, om man ikke omgåes noen som vil forstå!

Når det gjelder hu lille turbosnurra di, så må jeg si jeg er imponert over ordflommen he he... fine små folk!

oppdatering kan jo bli en heldtidsjobb ei stund, men jeg kan fortelle deg at ingenting er forandret - alle er greie og alle heir når det trengs! Nå er det du som trenger det, og jeg vil du skal vite at vi heier og jeg heier!!!

god klem fra

Skrevet

Så trist å høre om moren din. Krysser fingre for dere alle sammen.

Ta godt vare på hverandre og nyt hver dag sammen!!!

Regner med at det er godt å ha en liten solståle til å lyse opp dagen ;)

Det er så utrolig spennende så de begynner å snakke.

Kos til dere alle

Skrevet

Ja ho har en slags energidrikk fra helsekost, men den er visst ikkje god, nei...trur vi skal prøve den på apoteket ja.

Så han er stadig like tannlaus vesle gullet? he-he, han får nok mange på en gang når det endeleg tar av vil eg tru!

koselige hieroglyfar du har fått, ser du må skrive som på engelsk tastatur, litt slitsomt i lengda det....

Skrevet

Ja vi er optimistiske alle sammen, men sjølvsagt også realistiske. Vesle snuppa er mormors lille humørspredar no, og får nok tankane litt på andre ting for ho også når ho er rundt ho. Var med på sjukehuset i fem timar en dag, eg var heilt imponert, ho var ikkje lei engong. (men takk til gjende kjeks og diverse, he-he)

Skrevet

Ja den galgenhumor setninga har du veldig rett i altså! Godt skrevet dritgrei .Ja det er skikkelige humørspredarar desse knøtta vi har ikkje sant? -og du som er så heldi at du skal ha en til utpå våren, gler meg med deg eg no, men håper du blir frisk og rask og uten kjedelige plager framover!

Brukar litt mobilen når eg er med mams, men det er så lite, liksom....får ikkje heilt oversikt så då går eg lei!

Skrevet

Ja eg syns nesten ho har et nytt ord kvar dag nesten, idag kasta ho kosen sin ut vinduet..... og stod og såg seg rundt og sa: -henne?-henne?- (kor hen) . Satsar på at det ikkje blir en vane, enda...he-he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...