Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Når jeg sitter her nå, så kjenner jeg bevegelse i magen min. Men sparkene går ned mot rompa mi! Kjennes ut at jeg må prompe, men det kommer aldri noe, og foresten så vet jeg at det er babyen i magen. Kjennes merkelig ut*ler* Hva er det hun prøver på? Gi meg et spark bak? Er jeg lat? ;o)
C.P78 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 ha ha, ja et spart bak, den var god. Kanskje vi er for late:-) Her også er det en som er glad i å sparke meg i baken. Kjenner ofte sparkene nedover og bakover, merkelig følelse. Sier til sambo at kan du prøve å tenke deg hvordan det er å bli sparket i tarmene, ha ha.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 hehe!Akkurat det samme her,OFTE!Har lurt på dette selv..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har ei som hopper trampoline på blæra mi for tiden jeg, spesielt når jeg virkelig MÅ tisse. Satt å så på Idol i går, og merket trangen mer og mer... Fikk med meg hvem som hadde fått nest flest stemmer, men før vinneren ble kåret måtte jeg bare fly på do, ellers hadde det blitt vått i stolen....
Shinyogsmåen Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Ha ha! Det høres jo i alle fall morsomt ut =) Hvor langt er dere på vei? Har selv kun kjent spark langt nede på magen, det var visst fordi morkaken var foran. Men gleder meg veldig til å kjenne noe mer. Har dere begynt å kjenne det utenpå også?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er 24 uker ) Kjent liv lenge ja. Kjente det utenpå før uke 20.
C.P78 Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er 23+4 uker og har kjent det utenpå noen uker. Jeg har også morkaken foran, så det demper jo sparkene endel. Merker forskjell fra forrige svangerskap når jeg ikke hadde morkaken foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå