Gå til innhold

Jeg blir så rørt av samholdet her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan "gjengen" her inne så og si har opprettet et enstemmig diktatur på kranglesiden. "Her er det plass til de som tenker slik som oss i gjengen" alle andre outsidere som gjør et stakkarslig forøsk på å yppe litt, blir enten totalt oversett, eller overkjørt av "gjengen". Å fy skam på den som våger å kjøre anonymknappen, det er jo bare feigt. Her er det samhold så det presser! Nåde den som går mot strømmen. Denne kranglesiden fungerer som et angrep på alle outsidere! Greit for meg det. Men la meg stille gjengen her inne et spørsmål; Hva er egentlig verst, å være anonym og faktisk tørre å mene noe annet enn dere, eller å følge saueflokken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å følge saueflokken :) Og jeg er IKKE hi!!!

Skrevet

Sauer er vi alle sammen, bare at noen av oss vet om det.

Skrevet

Hæ, er det jeg som er tett i pappen, jeg skjønte ikke denne helt. Syns ikke det er så mye "samhold" her jeg, hvis man da ser bort fra de som engasjerer seg for og imot Yppert. Ellers virker det som om de fleste står på egne bein her, jeg er relativt ny som aktiv bruker og føler meg verken overkjørt eller angrepet...

Skrevet

Jeg syns nå det er best og ha egne meninger, OG å tørre å stå for dem med nick. Om man ytrer en mining som anonym, hvordan kan man da forvente at andre skal te den til etteretning, når man ikke engang kan stå for den selv?

Skrevet

Høh, ja, og det er jo bare nek som støtter demokrati - for det gjør jo nesten alle.

Sorry, mac - å ikke kunne stå for meningene sine er ryggradsløst enten det er her eller et annet sted.

Hvilke meninger er det du tenker at alle nick-innehavere på kranglesiden deler 'a?

Skrevet

->>-

Hvilke meninger deler vi egentlig?

Skrevet

Enkelte er bare blottet for den type humor som råder kranglesiden. Er det noen som er slemme mot noen, er det da alltid anonyme som starter det.

Om du føler deg fornermet av noe her inne bør du finne deg en annen lekeplass.

Hvordan kan du tørre å mene noe som helst når du ikke kan stå frem? Da teller du faktisk ikke.

Skrevet

Så lenge jag har varit her inne kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ikke følger noen sauementalitet og klarer fint å stå på egna ben. krangler støtt og stadigt med de jeg neste dag er enig med jeg!! Det er DET som er så fint med de faste her inne. man krangler saklig og konstruktivt og godtar at vi har forskjellige meninger om ting og tang.

Skrevet

Med mitt kosthold må jeg enten være kannibal, eller av en annen rase. På tide med litt gransking i speilet og sammenligne det jeg ser der med en bok som har bilder av diverse dyrearter.

Skrevet

Aner ikke, jeg husker aldri hvilke nick som sier hva her, bare hvem jeg har en tendens til å sympatisere med.

Skrevet

Sauer? Har du sett alle duene som flyr opp når du spaserer rundt omkring i norges byer-sånn er vi og....hver vår vei....og så samles vi på brosteinen og leter etter mat..igjen og igjen...

Skrevet

hahaha, Der har du oss i et nøtteskal Frøken ;o))

Skrevet

Mor di er ein "gjeng".

Anonymknappen er for pyser.

Skrevet

Fælt så mye snakk om meg og familien min da. ikke snakk sånn om morra di!

(opplysning til treige annier: sjekk ut nicket)

Skrevet

Morra mi mente jeg jo selvfølgelig. men så er ikke vi sauer så gode på tastaturet heller da.

forresten kjetil, sorry at jeg stjal morra di-humoren din.

Skrevet

Eg visste faktisk ikkje at nokon hadde snakka om mor til Anonym (eller mor di) før eg skreiv dette innlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...