Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 jeg gir meg over!!! hører så mye rart. jeg ringte nav, nav sa at det er jobben som bestemmer hvordan de tar utgpunkt i å regne foreldrepengene mine, og ikke nav selv. kan jeg da spørre jobben om vi kan ta utgpunkt i de seks av de siste ti månedene jeg har tjent mest? jobben får jo dette tilbakebetalt av nav uansett??? er det noen her som har søkt og som har konkrete svar på dette??
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Gjelder dette sykepenger eller permisjonspenger? På min jobb har de nå regnet ut hva jeg skal ha i sykepenger. De tok de to ukene jeg hadde tjent mest de siste 6 mnd. Når det gjelder permisjonspenger, så trodde jeg de regnet ut hvor mye du hadde tjent de 6 siste mnd av svangerskapet....? Det er bare å be de om å være snill med deg det )
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 ja, kan jeg be de være snill med meg?? nå har det seg jo slik at ferien(i sommer) er jo en del av de siste seks månedene, og da tjente jeg jo mindre med ferieuker. jeg begynte i jobben i mars, det vil si at jeg ikke har fått noen feriepenger fra jobben heller. jeg er redd jeg blir sittende med så lite i permisjonstiden.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg trodde ikke de regnet med ferie. Det gjorde ikke jobben min. Du får snakke med de i morgen. Lykke til )
Tuppelura25 Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Noen som vet hvordan det blir med permisjonspenger når jeg jeg jobber 70% der jeg har fast jobb, mens jeg de resterende 30 % (ca) har jeg jobbet som ekstrahjelp et annet sted? Håper jeg får permisjonspenger ut i fra begge jobbene??
charlotteb_ Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 det får du:) jobbet 100% ett sted og 15-20% ett annet i forrige svangerskap, fikk fra begge steder:)
Tuppelura25 Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Supert! Takk. Jobber egentlig også enda mer enn 30% på ekstra-jobben, så det kommer vel til å slå positivt ut på permisjonspengene ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tenker at mennesker er født på land og skapt for å føde på land. Hadde det vært meningen at vi skulle føde i vann hadde vi antageligvis bodd i vann også? Nei vet ikke jeg... )
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 hi,hi... bomma litt med det innlegget ja.... det skulle vært på en annen tråd:O) ha,ha saklig!
Piken på landet Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 Hehe, det var tidlig å komme i ammetåka det!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå