Gå til innhold

Flere som gruer seg til å fortelle?? Råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer meg 30 og har vært samboer og akkurat kjøpt hus osv.. Så bortsettfra at vi ikke har rukket å gifte oss enda da :s Men men.. alt kan jo ikke gå som planlagt. Får glede oss til det siden!

Ble gravid litt sånn OBS! oi da. ja.. hehehe.. (kjøpte forresten hus samme dag som positiv test så det forklarte heldigvis fjolletheten min ;) Går på rehabpenger så er litt bad timing og kinkig økonomisk å bli gravid, så har drøyd det leeenge og var nok uforsiktige i august så var jo ingen bombe heller (til tross for masse uforsiktighet tidligere uten resultat). HAdde tenkt å vente til jeg var tilbake i jobb sånn egentlig, men vet ikke når det evnt hadde blitt..

Men nå er altså saken at jeg gruer meg skikkelig til å fortelle det til foreldrene våre (mine er skilt, sambo har bare mor igjen)... Og det blir lissom verre ettersom jo mer man tenker på det.. Vil jo vente til uke 12 har jeg tenkt. Men føler meg så dum når de ikke vet. Ser lissom ut som mamma skjønner litt. Plutselig går jeg rundt i shabby posete klær (alltid likt joggings assa.. men nå får jeg ikke på meg vanlige bukser lenger pga oppblåst mage, får skikkelig mageknip.. hehe)...

Hjelp! Noen som har noen erfaringer, råd, tips, tanker, støtte eller er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,var 17 år første gang jeg ble gravid,turte ikke å si det til foreldrene min,var helt grusmt,men så når jeg var 3 måneder på vei kunne jeg ikke skjule det lenger,så typen min måtte si det,hehe,men det gikk bra,de ble jo kjempeglade,de er jo ditt liv,er sikker på de blir glade,du kan jo kjøpe en liten body eller noe å pakke inn,så når de oppner så skal du nok se de blir glade....jeg er nå 24 år å venter mitt 3 barn:-)

Skrevet

Hehe.. kanskje jeg skal få samboeren til å si det, men stakkars han er verre enn meg.. Han klarte virkelig ikke å stotre frem til kompisen her om dagen heller stakkras ;) Brukte 2 timer..

Har gått til innkjøp av 2 små teletubbies til mammaene våre og tenkte å pakke de inn og si at de kom til å få bruk for det en dag i mai.. Og pappa er på utkikk etter ny bil til meg så jeg tenkte å si til han at han måtte finne en trygg bil som har god bagasjeplass og plass til et babysete når vi skal på tur for det trenger vi i mai...

Men hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp som jeg gruer meg! 3.mnd hørtes ut som et bra tidspunkt. Er jo fortsatt ganske mange mnd igjen..

Men kan jo tenke meg at tilstanden er en litt annen når man er 17 år, men føler meg faktisk litt som en 17åring nå assa... Regner med at du ikke gruer deg like mye denne gangen ;)

Skrevet

Noen flere som kanksje kan hjelpe meg med noen innspill...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...