Lille søtnos Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg så den i butikken i dag, og klarte bare så vidt å ikke hive et par poser i kurven. Jeg rett og slett digger nidar marsipan! Sikle....
Sebra Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det er litt tidelig med julemarsipan. Må jo bare si at jeg har smakt den på lørdag. Den var kjempe go.
Go`mamma`n... Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 NEI! Den skal jeg vente med....Har jo såvidt svelga PÅSKEmarsipanen, jo.......
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Eeeelsker det jeg også, men har strikt "regel2 om å ikke spise det før desember. Jul nå, liksom...?
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Absolutt ikke. Jeg syns det er kvalmende at det selges julemarsipan fra tidlig oktober. Dersom politikerene våre trenger et forslag til en ny overformynderaktig, storebror-ser-deg-lov, så kan et forbud mot jul i butikker før 1 desember gjerne bli vedtatt!
Diva Muffin Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Samboer er godt i gang allerede. I går kveld kjøpte han en, og jeg mistenker at han smugspiser en del også..
Dotten Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Har nok latt meg friste 2 ganger alt. Selv om jeg hater at de allerede har begynt med juleting både her og der! Jula begynner i desember!!!!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Huff, må innrømme at jeg var svak i dag. Den sto der rett ved kassen og jeg klaaarte bare ikke å motstå. Men skammer meg veldig og er faktisk i mot at det skal komme så tidlig i butikkene.
Lille søtnos Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2007 Carnivale - jeg spiser vel ikke akkurat tullipaner, ikke engang juleutgaven... ) Jeg synes også det er tidlig, og det finnes jo i butikkene til over nyttår, og så kommer vel påskemarsipanen rett etter. Julemarsipanan i nytt papir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå