Gå til innhold

Noen som har begynt å spise årets JULEmarsipan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så den i butikken i dag, og klarte bare så vidt å ikke hive et par poser i kurven. Jeg rett og slett digger nidar marsipan! Sikle....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt tidelig med julemarsipan. Må jo bare si at jeg har smakt den på lørdag. Den var kjempe go.

Skrevet

NEI! Den skal jeg vente med....Har jo såvidt svelga PÅSKEmarsipanen, jo.......

Skrevet

Eeeelsker det jeg også, men har strikt "regel2 om å ikke spise det før desember. Jul nå, liksom...?

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg syns det er kvalmende at det selges julemarsipan fra tidlig oktober. Dersom politikerene våre trenger et forslag til en ny overformynderaktig, storebror-ser-deg-lov, så kan et forbud mot jul i butikker før 1 desember gjerne bli vedtatt!

Skrevet

Samboer er godt i gang allerede. I går kveld kjøpte han en, og jeg mistenker at han smugspiser en del også..

Skrevet

Har nok latt meg friste 2 ganger alt. Selv om jeg hater at de allerede har begynt med juleting både her og der! Jula begynner i desember!!!!

Skrevet

Huff, må innrømme at jeg var svak i dag. Den sto der rett ved kassen og jeg klaaarte bare ikke å motstå. Men skammer meg veldig og er faktisk i mot at det skal komme så tidlig i butikkene.

Skrevet

Carnivale - jeg spiser vel ikke akkurat tullipaner, ikke engang juleutgaven... :o)

Jeg synes også det er tidlig, og det finnes jo i butikkene til over nyttår, og så kommer vel påskemarsipanen rett etter. Julemarsipanan i nytt papir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...