Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 har hatt vondt/ ubehag øverst i magen i dag, noen som har kjent det samme? sånn ca der bh sitter/litt nedenfor...
Amanda- Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 har du hatt noen andre plager??? jeg ville tatt kontakt veldig fort med lege/JM. hodepine? flimring for øynene?
poca og Krapylet Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 jeg fikk beskjed om at det var morkaka som skjøv mellomgulet oppover ,og det kunne gi ubehag.....
Gutt i magen! Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har det sånn hele tiden jeg også, vondt men tror ikke det er noe farlig for har hatt det sånn i 1-2 mnd:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 litt tung i hodet, men det kan og være pga lite vann i dag (siden alt vannet skal kokes i oslo..) under to uker til termin, magen har sunket, så syns det var litt rart m press der nå....
sans1 Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har også hatt det slik ved alle svangerskapene (mitt 3. nå). Spesielt på høyre side og spesielt etter at jeg har spist og sitter ved bordet....hi hi det er sikkert noe som "skvises" oppover under ribbeina?! Er i uke 30 nå og nar kjent det i 3 uker allerede.
blaastrek Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Syns noen ganger det kjennes ut som det "brenner" øverst i magen. Ikke vondt, men ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå