Poteto Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 hvor legge blødde dere av den? eg fikk den satt inn for litt over en uke siden. blør enda.. ikke alltid så mye, men av og til.. skikkeli plagsomt
Frk. Vable Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Du kan regne med å spotte i 6 mnd. Jeg blødde av og på i 4-5 mnd...
Poteto Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 å pokekr så kjedeli!! jaja.. legen sa at eg kom til å spare mye penger på dette, si eg kom til å miste mensen.. men det gjør eg jo ikke når eg må handle bind ol fler ganger i uka!!
pøber´n & je Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg spottet i 9 uker. Blødde vel 3-4 uker først, før det gikk over til spotting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå