<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 jeg er i dag 7+3. Jeg har blitt sykemeldt 30% fra jobben. Jeg vet at de andre på jobben ikke har noe med hvorfor jeg er borte fra jobb. Men jeg vil også være ærlig med dem og fortelle hvorfor og hvorfor jeg kommer så langt ut på dagen. (Sliter med kvalme) Eneste grunnen til at jeg ikke vil si det er at jeg er redd for å miste. Da er det kjipt om alle vet det. Jeg jobber som leder og er utrolig surrete og glemsk om dagen. føler at de jeg jobber sammen med har behov for å vite om situasjonen... skal? skal ikke? Kloke jenter hva ville dere gjort;)
J@h@ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg gav beskjed til mine kolleagaer med en gang siden jobben måtte tilrettelegges for meg og at jeg ikke ville late som det var noe annet enn graviditeten. Synes det var greit. Tenkte også på om jeg kom til å miste, men kom frem til at det var like greit at de visste om det om det skjedde også. Litt enklere for dem å ta hensyn når de vet den faktiske grunnen enn når de må tiske og hviske og lure bak ryggen din.
Erisa* Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg sa fra ganske tidlig på jobb at jeg var gravid. Var egentlig bare litt greit at de andre visste om det. Så lenge du er kvalm, så lover jo det godt, da:) Uansett, dersom du mister, så kan det være greit at noen vet om det. Det er jo ikke noe skammelig, men veldig vanlig. Jeg det var mange som visste at jeg var gravid når jeg mistet i første svangerskap, men det var egentlig ganske greit. Man finner ut at det er mange andre også som har mistet i en slik situasjon. Men nå er du jo nesten over den verste kneika når det gjelder risiko for SA, da! Det er mye bedre prognoser fra uke 8 og utover:) Lykke til videre, håper det går bra med deg:)