Gå til innhold

Andre her som er i pp 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E ny her :-) Kjekt å snakka med andre som e i samme situasjon?

Alle mine venner har født eller e høygravide, så eg vil at detta ska skje kjapt... Men det ønske me vel alle!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hadde ikm 10, men ingen tr enda og negative tester:( Vil dette skal gå fort jeg også... Sønnen min satt på 2 pp så har aldri fått testet tolmodigheten min på dette...tror den er fraverende:)

Skrevet

Hei! Jeg er også i 2pp. Har ikke vært gravid før, så alt er veldig nytt for meg. Håper virkelig at det skal gå fort.... Når jeg leser sidene her blir jeg innimellom litt motløs. Virker som det er så mange som prøver i laange perioder uten å bli gravide. Men jeg krysser fingrene for begynnerflaks!

Skrevet

Det ska jo hjelpa å ikkje tenka så mye på det, seie de. Men det e jo lettare sagt en gjort. Med datterå mi så tok eg test kvar gong tr va ein dag forsinka. Me har liksom blitt enige at me ikkje ska legga mye arbeid i detta, men sorry gullet mitt, det e forseint....

Kjøpte EL testar, fekk dei i går, så eg ska se om det e nåke. Ser det e mongen her så bruke det...

Skrevet

Heihei!

Jeg er i 2. pp etter SA i slutten av juli. Ble da gravid på første pp. så krysser fingrene for at jeg blir fort gravid igjen. Har IKM om noen dager, ikke helt sikker på hvilken dag da syklusen har vært litt ustabil etter SA. Men fant ikke EL med EL-tester denne måneden så jeg er ganske forberedt på at TR kommer snart.. Men HÅPER allikevel da:))

Krysser fingrene for at pp 2 er det magiske tallet for oss alle her:))

Skrevet

Heihei

Jeg er også i 2 pp. Har aldri vært gravid før jeg heller.. så dette er spennende. Tenker minst mulig på det og stresser absolutt ikke.

Vi tar det som det kommer ;)

Har IKM i uke 44 en gang.. Tror syklusen er litt tullete etter p-plaster-slutt i midten av august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...