trompetisten Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Er de å få kjøpt i butikker mer? Finner noen nettadresser, men kommer ikke inn. www.nesnalobben.com/no Husker jeg brukte de skoene om vinteren mens jeg var selv liten. Var aldri kald på føttene tror jeg. Men at de er så super lekre å se på, kan sikkert diskuteres. Hadde helt glemt de skoene, til jeg såg et par på stabburet som mamma hadde tatt vare på.
Mille** Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 De som er grå eller rød med blå såle under? De selges enda ja. )
Dotten Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har også sett dem til salgs, men husker ikke hvor Kule de da. Hadde også sånne når jeg var liten. Men med blå såle. Rød var for jentene... he, he.
Gjest irismor Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Husker godt dem, vi var gode og varme på bena=) Søstern kjøpte til jenta si for 3-4 år siden, lurer på om ikke det var skoringen som hadde dem da. Har et to par liggendes å vente på snuppa, fått etter hennes fettere. De rakk ikke å bruke dem.
trompetisten Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ja! :-D Det er de jeg mener. Husker jeg hadde grå med blå såle og blå lisser. Du vet ikke hvor de fås kjøpt?
trompetisten Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 Åhh... da skal jeg ha en liten shopping runde altså! Har lyst på de skoene til mini (kanskje mest for å glede meg selv)
lille meg.. Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 jada,de selges på nesnalobben.no,de er kjempegode i snø(ikke i våt snø),varme sko...synes de er kjempefine jeg da,spesielt de høye svarte du kan bestille(vil ha de til meg selv egentlig...)tror de kanskje kalles "polarlobben" eller noe ...
Diva Muffin Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har sånne! Og jeg er 25 år Jeg husker at jeg haaatet de da jeg var liten, men så ble de kule. "Hva er det du har på beina?!" Har blitt spurt om det flere ganger.. Men de funker bare på tørt vinterføre, og her er det for mye slaps og hålke til at det er forsvarlig å bruke dem. Utrolig lette, myke og fine å ha på beina. Særlig i vinter da jeg hadde bekkenløsning.
Mille** Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Vet at jeg så de hos Skoringen i fjor ihvertfall...
trompetisten Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2007 Finner ikke siden Har prøvd flere ganger.
*ale* Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Her i nordnorge er de å finne på div skobutikker. HAr til begge ungene mine.
trompetisten Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. oktober 2007 Kjempeflott Da skal jeg spore opp skoringen og kjøpe meg noen lobbensko :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå