Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Den boka hennes har jeg jammen tenkt å kjøpe jeg, men det er mest forsi jeg syns Yssen er uspiselig, og fordi denne historien ble noe ensidig presentert i Media. Men jeg er ikke noe fan av Valla heller, men hun er ihvertfall tøff.
lilja70 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Var vel strengt tatt ikke Valla som sutra, og når hun aldri fikk muligheten til å få sin side hørt på en skikkelig måte, forstår jeg behovet for å renvaske seg. Tror denne saken kunne blitt håndtert på en bedre måte om ikke Yssen hadde løpt til media. Det er ikke slik man håndterer problemer med ledelsen. Litt kinking at det var ledelsen i Lo hun hadde problemer med selvfølgelig, så kanskje denne saken kan bidra til å belyse at arbeidskonflikter kan håndteres dårlig på alle samfunnsarenaer. Selv i LO trenger man en ankeinstans, og da mener jeg en uhildet en, ikke en hekseprosess... Dessuten respekterer jeg Valla sin "unnskyldning", og jeg har tatt en Valla ved flere anledninger siden: "Jeg beklager at du føler det slik." -Utrolig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå