Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har fått diagnosen " kronisk deprimert" eller liknende for flere år siden. Jeg fikk medisiner som hjalp meg veldig. I den siste tiden har jeg vært deprimert lenge. Føles nesten som før jeg fikk medisin. At alle dagene er gråe og at jeg ikke ser noen grunn til å være glad. Irriterer meg over andre osv osv. Det som er å dumt er at jeg ikke vet om det er "sykdommen" eller omstendighetene. Innbiller meg at jeg ikke trives på jobb. Men dumt å bytte for å finne ut at det faktisk ikke var jobben, men meg selv det var noe galt med. Føler også at forholdet til min mann er over rent følelsemessig. Nesten ikke noe sexliv og ingen romantikk. Barna våre sovner veldig seint, så vi har lite voksentid hjemme. Ikke gøy å være nedstemt i månedsvis
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Kroppen venner seg til dosen du får av antidepressiva tenker jeg. Ta en ny snakk med legen. Endre doser eller bytt preparater.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Uff, nå begynte jeg nesten å gråte fordi du tok deg tid til å svare. skal vente og se hva psykologen sier. Står på vente liste, håper jeg får time snart
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Fint du får hjelp i alle fall. Håper du finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå